recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Svært sprg omkring pioneer vs pana.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Svært sprg omkring pioneer vs pana.

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Lightyear Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 527
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lightyear Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2012 kl. 07:16
Du skal ikke vælge ST50 og samtidig tro at du har købt det bedste på markedet. Vil du have et tv med top billedekvalitet, så skal du vælge VT50 i stedet. Så tror jeg ikke du vil blive skuffet, selvom du kommer fra et Pioneer.
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2012 kl. 11:36
Oprindeligt skrevet af Lightyear Lightyear skrev:

Du skal ikke vælge ST50 og samtidig tro at du har købt det bedste på markedet. Vil du have et tv med top billedekvalitet, så skal du vælge VT50 i stedet. Så tror jeg ikke du vil blive skuffet, selvom du kommer fra et Pioneer.
Plus samlekvaliteten er nærmere Pioneer på VT serien end ST.
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
geuken Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-Januar-2007
Point: 379
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér geuken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2012 kl. 20:13
Kære Alle sammen,

Tusinde tak for at I deler alle jeres erfaringer. Efter mange overvejelse frem og tilbage... Besluttede jeg at købe et pioneer krp 500a - som i mange år har været mit drømme TV at have i stuen.

Kald det "sentimental value" eller bare noget der skulle ejes på et tidspunkt og fik et godt tilbud som jeg ikke kunne sige nej til.

Så nu skal der indstilles, bedømmes og se om skiftet er pengene værd.
Fik solgt mit 507 til en rimlig penge. så det er difference mellem dem som der skulle punges ud med.

Bedste hilsner fra,

Thomas

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu