|
Svært sprg omkring pioneer vs pana. |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal ikke vælge ST50 og samtidig tro at du har købt det bedste på markedet. Vil du have et tv med top billedekvalitet, så skal du vælge VT50 i stedet. Så tror jeg ikke du vil blive skuffet, selvom du kommer fra et Pioneer.
|
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Plus samlekvaliteten er nærmere Pioneer på VT serien end ST.
|
|
![]() |
|
geuken ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Status: Offline Point: 379 |
Kære Alle sammen,
Tusinde tak for at I deler alle jeres erfaringer. Efter mange overvejelse frem og tilbage... Besluttede jeg at købe et pioneer krp 500a - som i mange år har været mit drømme TV at have i stuen. Kald det "sentimental value" eller bare noget der skulle ejes på et tidspunkt og fik et godt tilbud som jeg ikke kunne sige nej til. Så nu skal der indstilles, bedømmes og se om skiftet er pengene værd. Fik solgt mit 507 til en rimlig penge. så det er difference mellem dem som der skulle punges ud med. Bedste hilsner fra, Thomas |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |