|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
hønse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
![]() Sendt: 17-August-2007 kl. 22:01 |
Hej. Jeg var ude og se på nogle fladskærme i dag og det var ikke noget nemt valg de havde rigtig mange fine skærme, men nogle af dem var kun sluttet til med en dvd så derfor meget svært. Jeg startede med at se på Panasonic TH 42PX70 så tv på det jeg må sige jeg blev lidt skuffet men ved ikke om det var fordi det var en gammel udsendelse. Bagefter var jeg over og se Sony KDL-40W2000 så også ud til at være et super lækker tv, men der var der sat en blu-ray, og ved godt det er det bedste at sætte til. Derefter var vi forbi Philips 42PF9641D også et lækker tv, også kun sat en dvd afspiller til. Til sidst var vi forbi pioneer's tv et Plasma PDP-428XD, der må sige der var jeg lidt solgt, men har desværer ikke råd øvv. Vil gerne at jeg kunne have set analog tv på dem alle og se forskellen. Håber der nogle der kan hjælpe mig ved ikke hvad jeg skal vælge vil max bruge 16000kr på et tv ved heller ikke om det skal være plasma eller LCD HJÆLP.. |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6290 |
![]() |
Hej hønse ja det er næsten umuligt at sammenligne når kilden ikke er den samme. Hvis jeg skulle liste dem op ville det være 1 PIONEER 2 PANASONIC 3 SONY 4 PHILLIPS , så med dit budget ville jeg altså vælge PANASONIC eller vente/spare lidt mere op og så gå efter PIONEER. Kan dog sige at PANASONIC er meget god til analog signaler... |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Online Point: 40632 |
![]() |
Jeg vil helt klart anbefale PX70, det har det bedste billede, når vel at mærke at forholdene er optimale, og det er de ikke i en forretning, Panasonic har et rigtigt god billede ved Analog, og et ganske uovertruffent ved Digital og ved HD falder du bagover. Spørg blot andre her på forummet. Ligeledes se anmendelserne fra brugerne. |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - TV lyd: Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
hønse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
![]() |
Men de to sælger helte mest til sony eller philips, men tror de var fordi de var full-hd ved ikke om det har noget at sige. Men ved godt det ikke er dem man man altid skal hører efter. Men tror jeg blev lidt skuffet over panasonic var fordi der var en gammel udsændelse, som blev vist.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvad nu når det analoge signal lukker nd engang er det så stadig godt som digital tv. Eller skal man købe et full HD tv der. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Online Point: 40632 |
![]() |
Jeg ved ikke hvad der er med diverse sælgere, de er tilsyneladende ikke glade for at sælge Plasma, hvergang man spørger på fladskærme viser de LCD, og bliver mærkelige når man siger at man vil se Plasma skærme. |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - TV lyd: Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
![]() |
hvad med leve tiden er den ligeså lang, som LCD
|
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6290 |
![]() |
Hej hønse , når du går ud og ser det samme sted igen så bed om den samme udsendelse eller samme dvd til de tv du vil se på , hvis de så bare snakker udenom eller siger at det ikke lige.... , så skal du ikke handle der... man kan IKKE sammenligne hvis det ikke er samme kilde... MVH |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Havde også kig på pioneer's PDP-428XD, men så den ikke i dag men har kammarat som har det, syntes også billedet er godt der.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hønse , mht levetiden , så vil du skifte meget før alligevel , men nu er levetiden ca den samme , det var de tidligere plasma dog ikke... MVH |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Hønse , hvis du har en kammerat der har 428xd så må du der over og se nærmere,,, MVH |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |