|
SVS PB12 plus sub, nogen der kender den? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lennerta ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 136 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-December-2013 kl. 22:06 |
Jeg er blevet tilbudt en SVS PB12 plus sub, men kender ikke mærket og har ikke hørt den spille?
Er der nogle der har erfaringer med den? For det er jo noget af en kasse at stille ind i stuen😁 men synes det er en skarp pris jeg kan få den til Resten af mit setup er: Marrantz sr-7005 surroundreciever Jamo e7 ( 7.1) er det næste der står for en udskiftning Panasonic vt 30 Og en Panasonic blueray afspiller |
|
![]() |
|
mureren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en, og det er et monster af en sub! Hvis prisen er god, er det næsten umuligt at finde bedre sub imo!
|
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
|
![]() |
|
Lennerta ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 136 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fandt en anmeldelse af den på hifi4all og der får den ros:-)
Den står i fin stand, egetræ og er ik misbrugt, hvad vil i mene den er værd? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |