|
SVS PC13-Ultra(Bash) vs PC12-NSD |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KeeZor ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-August-2010 Sted: DK, Hvidovre Status: Offline Point: 387 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-April-2013 kl. 21:18 |
Jeg har været her på recordere en del, dog primært med læsebrillerne på, og står nu med en beslutning, som jeg ikke selv synes jeg kan fastsætte mig på.
Jeg har lyttet og lyttet, og er ikke i tvivl om at jeg skal have en SVS cylinder sub.
Budgettet dikterer en PC12-NSD, som dog absolut også er et stort skridt over min Dali Concept sub :) Jeg er dog blevet tilbudt en ca. 5 år gammel PC13-Ultra for 5.000 kr. Det skal bemærkes at det dermed er modellen med Bash forstærker, og ikke den nye Sledge forstærker. Nu står jeg så pludselig og kan slet ikke beslutte mig, jeg tænker logisk PC13, men er lidt bekymret over alder(bør jeg være det), og det lyder som om at Bash hører til i stenalderen ift. Sledge som er fuldt digitalt, men betyder det noget i virkeligheden? Det skal også pointeres at jeg aldrig har oplevet en PC13 med Bash, kun en med Sledge, så har ikke rigtig noget sammenligningsgrundlag. Alt input er velkommen, både subjektivt og objektivt :) Redigeret af KeeZor - 09-April-2013 kl. 05:41 |
|
![]() |
|
crypternical ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 94 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej KeeZor
Der er en SVS PC13-Ultra Cylinder subwoofer 131/2" bas, 1000W til salg på www.dba.dk til 8500 kr ved ikke om det er noget? jo nej det er ikke mig der sælger den
![]() |
|
![]() |
|
KeeZor ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-August-2010 Sted: DK, Hvidovre Status: Offline Point: 387 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for link, den er spottet, men er desværre alt for dyr ift. stand og alder :)
Men det er en tilsvarende model jeg har fået tilbudt for 5000. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |