recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Svs SB1000 vs SB2000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Svs SB1000 vs SB2000

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4413
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2019 kl. 16:24
Oprindeligt skrevet af ekelund ekelund skrev:

Kunne godt tænke mig at høre andres vurdering af forskellen , mig egen vurdering er faktisk jeg var lidt skuffet over opgraderingen fra SB1000 til SB2000 , 

Kan godt se at den går en smule dybere , i målinger med REW ,men synes ikke der er en hørbar forskel på dem
Er de to subs identisk udover forstærkeren? (Har ikke nærlæst men ligner 12" med forskellig effekt).

Hvis ja, så giver det god mening, at du ikke hører forskel. Hvis du laver sammenlignignen ved langt højere lydstyrker burde du dog begynde at måle/høre en forskel. 
Til top
ekelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-August-2006
Sted: Aalborg Denmark
Status: Offline
Point: 1396
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ekelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2019 kl. 17:18
Ved ikke hvor meget de der fra hinanden men kurven er utrolig ens efter 20hz men kan godt være placering og de begge er i lukket kabinet

Kunne godt tænke mig at låne deres afkoblings fødder også måle om de gør en forskel
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu