|
SVS SB2000 vs PB2000 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Marts-2016 kl. 10:56 |
Den skal kun bruges til film, værelset er ikke særlig stort, 4,5 x 4 meter. Hvilken en er at fortrække, den skal spille sammen med nogle små svs prime satellit højttaler. Jeg er ikke til rumsterende bass som mudre og hvor detaljerne af lyden går væk, er til præcis hurtig, hård bass som går i brystet. På forhånd tak for jeres råd
|
|
Samsung 65HU7505
Pioneer VSX-LX50 SVS 5 satelite SVS SB2000 JVC HD750 Sony PS4 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 29 ![]() -- ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Jeg har 2 stk. PB-2000 og de spiller rigtig godt. Så dybt,at hele huset rumler,og har endda fået en klage fra naboen at hans glas i skabene ryster når jeg fyrer op under kamelen,og jeg spiller højt! Jeg lytter en del til death metal, og de kan sagtens følge med uden at lyde overanstrengte i de meget hurtige stortromme skift der er i sådan noget musik, god præcis og stram bas. Jeg har haft JBL,B&W og Paradigm subwoofers,men mine SVS er det bedste køb jeg nogensinde har gjort.. Jeg havde kun 1 til at starte med,men mit rum er næsten dobbelt så stort som dit (5.5x7.5),og det kunne 1stk. pb-2000 ikke spille op alene,derfor måtte jeg have en ekstra på. Men, du skal stadig lave en kalibrering/bas crawl for at finde den optimale placering,ellers er det lidt ligegyldigt hvilken sub du køber. For er de placeret forkert i forhold til lytte positionen, vil du opleve mudret upræcis bas,eller meget lav bas,eller en række andre ulemper som ukorrekt placering giver.
|
|
![]() |
|
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det blev en SB2000 og den har rigeligt med kræfter til rummet, alt ryster i rummet når den får fuld smæk :D
|
|
Samsung 65HU7505
Pioneer VSX-LX50 SVS 5 satelite SVS SB2000 JVC HD750 Sony PS4 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |