recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SVS vs Velodyne
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SVS vs Velodyne

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 889
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér osbech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2013 kl. 09:09
Ja okay, på design vinder b&w uden tvivl :)
Til top
jespermart Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2006
Point: 893
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespermart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2013 kl. 09:18
Før jeg købte SVS SB13-Ultra, var jeg også i klubben for at høre SV1, og er det filmlyd man går efter så er det ikke b&w sv1 man skal smide pengene efter.

På den anden side så er det også begrænset hvad man kan forvente af 2 stk 8" fysikkens love er jo stadig gældende.

En ting er, at man kan måle output til under 20hz, noget helt andet er hvor meget luft der kan flyttes ved så lave frekvenser og der er en 13.5" altså bare i en helt anden liga end 2 stk 8"
Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2013 kl. 09:36
det er også mega forskel på enheder. Hvis subwoofere generelt går meget dybt. Er det som regel på bekostning speed...især over 40-50hz. Vægten på enheden er een af de midler der bliver anvendt , for at få dem til at gå dybt. Det er så på bekostning af speed.
Til top
RangerJoe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Maj-2004
Sted: Nordjylland
Point: 145
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RangerJoe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2013 kl. 09:45
Det eneste rigtige er da en SVS PC13-Ultra... alt andet er et kompromis! ;)

Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-December-2004
Point: 889
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér osbech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2013 kl. 20:45
Du kan også købe min spl1200 ultra, så køber jeg en b&w db1 :p
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu