|
SVS vs Velodyne |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja okay, på design vinder b&w uden tvivl :)
|
|
![]() |
|
jespermart ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 893 |
Før jeg købte SVS SB13-Ultra, var jeg også i klubben for at høre SV1, og er det filmlyd man går efter så er det ikke b&w sv1 man skal smide pengene efter.
På den anden side så er det også begrænset hvad man kan forvente af 2 stk 8" fysikkens love er jo stadig gældende. En ting er, at man kan måle output til under 20hz, noget helt andet er hvor meget luft der kan flyttes ved så lave frekvenser og der er en 13.5" altså bare i en helt anden liga end 2 stk 8"
|
|
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
|
![]() |
|
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
det er også mega forskel på enheder. Hvis subwoofere generelt går meget dybt. Er det som regel på bekostning speed...især over 40-50hz. Vægten på enheden er een af de midler der bliver anvendt , for at få dem til at gå dybt. Det er så på bekostning af speed.
|
|
![]() |
|
RangerJoe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Maj-2004 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 145 |
Det eneste rigtige er da en SVS PC13-Ultra... alt andet er et kompromis! ;)
|
|
![]() |
|
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
Du kan også købe min spl1200 ultra, så køber jeg en b&w db1 :p
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |