|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jilted Ace ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
![]() Sendt: 13-Februar-2009 kl. 09:00 |
Hej.
Jeg har planer om at købe mig en Onkyo SR606 forstærker, som har 4 hdmi ind / 1 hdmi ud. det var egentlig først meningen at jeg ville ha haft en væsentlig dyrere forstærker med 2x hdmi ud, da jeg gerne vil sætte alle mine enheder til både mit tv og min projector. Men nu har jeg så set at man både kan få hdmi switches og splittere. :) Hvad vil i anbefale at jeg benytter mig af, hvis min plan er at sætte switchen/splitteren til direkte efter mit hdmi udtag på forstærkeren? Det skal siges at jeg ikke har behov for at kunne se billedet på begge skærme samtidig! Men hvad syntes i lyder som den bedste løsning? ![]() Mvh Kenneth |
|
Best Regards. Sir Jilted Ace Himself
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Så er en omskifter jo ganske udemærket til foremålet. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
quadrago ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 504 |
![]() |
Fungerer en HDMI switch begge veje? Altså en billig 200-kroners switch vil kunne bruges til at dele signalet til både TV og projektor - så længe de ikke skal bruges samtidig?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
En Switch bruges til at forbinde 2 signalkilder til et Input. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
quadrago ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 504 |
![]() |
Men er det ikke netop det modsatte trådstarter efterspørger?
Eller er det mit lighedstegn mellem switch og omskifter som er placeret forkert? |
|
![]() |
|
![]() |
Ligeprecis. Der skal bruges en enhed der skan skifet et Output til 2 Inputs. Hvor lige man får en sådan ved jeg ikke, men prøv at se på www.av-connection.dk |
|
|
|
![]() |
|
abadabadoo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
![]() |
Prøv at se her, det er absolut det billigste du kan finde http://www.compumail.dk/vare-oversigt.php?varenummer=70580&a mp;type=0 Har den selv og virker fint. |
|
![]() |
|
Jilted Ace ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
![]() |
Den du linker til der fungere fint siger du? Hvad bruger du den til? Er det også for at sætte TV og Projector til? Og hvor lang et kabel bruger du efter den splitter der, har nemlig læst at de billige splittere ikke skulle være så gode til at føre signalet igennem hvis det er et langt kabel der er tilsluttet... Og jeg skal nemlig ha et kabel på omkring 10 meter til projectoren, og omkring 2 meter til Tvet...? ![]() |
|
Best Regards. Sir Jilted Ace Himself
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |