|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
Helmuth ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2008 Status: Offline Point: 278 |
![]() Sendt: 15-Januar-2010 kl. 18:23 |
Sydney Lee udtaler i dagens udgave af "24 timer" Hvad er dit største fejlkøb? Geniet har talt! .... Plasma-vs-LCD-krigen er nu afgjort |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Ja han er en god repræsentant for LCD gruppen ![]() |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
det var da en fredags joke der vil noget |
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
Sydney Lee er jo en joke i sig selv.
![]() |
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
|
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
|
![]() |
|
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
![]() |
|
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
|
![]() |
|
Speednut ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2008 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 295 |
![]() |
nu vil jeg en gang for alle have at vide, hvor Sydney Lee stammer fra? Jeg aner ikke hvad, han er blevet så kendt for, og han er bare alle vegne
![]() Jeg har dog den opfattelse, at han ikke er den skarpeste kniv i skuffen |
|
Surround: Pioneer KRP-600M, Pioneer LX60, Pioneer BDP-LX71, Velodyne SPL 1200 Ultra, Focal Chorus surround.
Head-Fi: Sennheiser HD800, Red Wine Isabellina HPA LFP-V DAC/headamp |
|
![]() |
|
minusop ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: 2665 Status: Offline Point: 511 |
![]() |
Hvis du skulle bruge 1.000 kroner på dig selv, hvad ville du så købe?
»Flere blu-ray-dvd'er. Dem køber jeg mange af for tiden. Jeg har cirka 600, og jeg har ikke åbnet de 400 af dem. De er lækre at have, men jeg får dem ikke set. Det er faktisk spild af penge.« - gosh ! |
|
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!
|
|
![]() |
|
![]() |
![]() Redigeret af Firebird - 15-Januar-2010 kl. 18:55 |
|
|
![]() |
|
kbh4 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 721 |
![]() |
-Kent |
|
![]() |
|
Popeye66 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() |
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
![]() |
Information havde en artikel for alle os der ikke følger med http://www.information.dk/201698 Måske bør du lære dem bedre at kende? Navne som Sidney Lee, Susan K, Kneppekongen og Anni/Erik. For de formår at sætte dagsordenen som frivillige karakterer i tidens realityshows og talentkonkurrencer, og selv det mest seriøse medie holder sig ikke længere tilbage for at prioritere saftig sladder. Vi besøgte ugebladet Se og Hør for at kortlægge det kendis-cirkus, der lige nu når nye højder. Vi vil alle se på freaks, forlyder det ![]() Stjernestatus. 'Folk har det med at blive
forelsket i stjerneidentiteten mere end det reelle talent. Det er en
starfucker-fascination,' forklarer journalist Kasper Kopping fra Se og
Hør om de mange realitystjerner uden særlige talenter. På billedet ses
den tidligere statsministerfrue Anne-Mette Fogh Rasmussen, der i 2008
deltog i programmet 'Vild Med Dans' på TV2. Foto: Linda Johansen/Polfoto. Redigeret af Brixen - 15-Januar-2010 kl. 19:11 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |