|
sync mellem ipad og iphone ? |
Besvar |
Forfatter | |
djangs
Guld medlem Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 689 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-September-2013 kl. 19:20 |
hey.
kan man ikke slå deling fra på iPhone. problemet ligger i at det der sker på min iphone, sker også på min ipad 2. kan man ikke trykke på noget så de ikke deler oplysninger. |
|
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vil jeg også gerne vide? I starten var der ingen deling mellem min tlf og iPad, men pludselig er der. Pænt irriterende faktisk
|
|
Jever
Guld medlem Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det App's så skal automatisk overførsel deaktiveres under indstillinge for iTunes og AppStore.
|
|
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det afhænger lidt af hvad i vil og ikke vil have syncet, men hvis i ikke vil ham ting fra iphonen ned på paden, så start på ipadens indstillinger for icloud og slå det fra i ikke vil have syncet.
Dernæst for apps skal i kigge på indstillingerne for appstore om den automatisk skal synce apps osv fra itunes og appsstore |
|
Mvh
René |
|
djangs
Guld medlem Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 689 |
Funktioner
Tak(0)
|
problemet ved mig er, at når jeg skriver noget i noter på min iphone. så kommer de også i noter på ipad, og det syntes min datter er sjovt at rette i
|
|
|
|
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er under icloud på ipad slå skyderen fra på noter, og det er det samme med safari hvis du ikke vil have historik bookmarks osv blandet sammen
|
|
Mvh
René |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |