|
Synkronisering af billede og lyd |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det er også begrænset hvad man får for små 2000 i en kasse med DVD, Radio, Forstærker og højttalere. Det er en sparekasse.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
jakob ebj ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2012 Sted: Hesselager Status: Offline Point: 28 |
|
Jo jo. Nu kostede hele sættet så også en del mere end 2000 fra nyt af. Sikkert en en brøkdel af det i andre ofrer på den slags, men for mig var det mange penge.
Nu gik spørgsmålet så også mere på om DMR-45 receiveren kan erstattes direkte med noget andet? Resten spiller fint til mig.
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
jakob ebj ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2012 Sted: Hesselager Status: Offline Point: 28 |
|
Højttalerne forefindes andetsteds end i kassen... De 2000 er jo kun for selve receiveren. - Men kan det ikke være ligemeget...?
![]() Hvad er alternativet til den?
|
||
![]() |
||
|
Der er f.eks sådan en. http://www.hifiklubben.dk/produkter/surround/receiver/denon_avr-1312-_surround-receiver_sort.htm BD afspiller. http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/dvd-og-blu-ray-afspillere/DMPBD75EGK/panasonic-blu-ray-afspiller-dmp-bd75eg-k
Så det behøver ikke være så dyrt for noget bedre.
|
||
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19627 |
|
Ja, men så er der ingen DVD indbygget. Klaus |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19627 |
|
Skal jeg være ærlig - nej, du har måske betalt mere end jeg havde (indtil for 5 måneder siden). Pioneer DVD afspiller = 1000 kr Marantz surround reciever = 2000 kr (brugt) Dali Fronthøjttalere = 20 år gamle fra mit første rigtige anlæg QLN centerhøjttaler = 500 kr (brugt) Dali baghøjttalere = 200 kr (brugt) Under 4000 kr og et anlæg der på mange måder bankede røven ud af bukserne på langt dyrere færdiganlæg. I dag er fronterne brugte DLS R66 og mine store fronter er rykket ned som baghøjttalere (jeg er nok en af de få der har full range baghøjttalere) Klaus |
||
![]() |
||
|
Dvs. at de skal kombineres ikke? Men ja. Det lyder ikke skræmmende. Vil den Denon kunne håndtere en aktiv sub? Min sub slukker automatisk, når den ikke anvendes.
|
||
![]() |
||
|
Jeg mener at jeg gav ca. 5000 for det hele. Brugt men 100 % som nyt. Det er altid svært at diskutere sådan noget. Nu har jeg ikke set dine højttalere, men jeg synes mine Jamo er elegante kontra de mere klassiske store kasser. De giver man også et eller andet for.
|
||
![]() |
||
|
Der kan KUN anvendes Aktiv Sub på sådanne enheder, det er kun billige alt i en ting der bruger passiv Sub.
|
||
|
||
![]() |
||
|
Ok. Troede det var omvendt. Jo dyrere forstærker jo kraftigere = kan håndtere en passiv sub. Men så er der vel tale om alm. højttalere med en basenhed.
|
||
![]() |
||
|
Ja, typisk giver man afkald på lyden.... Klaus |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |