|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JesperLynge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 230 |
![]() Sendt: 27-Marts-2008 kl. 23:16 |
hey Har lige købt en synology 207+ og har et par spørgsmål. 1. Der er ny firmware ude, som muligør streaming til ps3. Nogen der har prøvet den? 2. Kan ssods køre sammen med ny firmware? 3. Har hentet twonky og har rodet lidt rundt med det. Kan umiddelbart godt installere, men kan ikke komme i kontakt med syno'en på port 9000. Hvordan aktiverer jeg telnet på min syno? Jesper Redigeret af JesperLynge - 28-Marts-2008 kl. 20:13 |
|
![]() |
|
JesperLynge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 230 |
![]() |
Well har nu lagt ny firmware ind på syno'en. Lækkert nyt layout:) PS3 modtager og afspiller fint filer nu, blot de ligger i VIDEO mappen. Kanon. Next step er ssods... |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Hej Jesper. Hvilken version har du lagt ind? Jeg fik i sin tid en beta version til min, men jeg nåede aldrig rigtig at få afprøvet den. |
|
![]() |
|
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() |
ssods spiller perfekt på den nye firmware. Du kan finde enable og disable telnet på Synology.com. Køres bare som firmwareupdate. Spiller igen perfekt ! Redigeret af KissmeTiger - 29-Marts-2008 kl. 11:46 |
|
Panta rei
|
|
![]() |
|
![]() |
hva med mkv filer? Eller andet "hd" materiale, kan det streames? |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7228 |
![]() |
jeg kan godt afspille hd materiale fra min synology 106e men uden lyd Mp3 jpg avi og andet klares helt fint Hans |
|
![]() |
|
![]() |
hej Hans hvilket format ligger "hd-lyden" i? |
|
![]() |
|
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() |
Den korte version : Ja Den lidt længere: Jeg streamer via NFS til min Tvix6500. HDtv, mkv etc. Men Syno'en er ikke født med NFS. Hvordan du kan få det installeret, kan du se her : http://www.mpcclub.com/modules.php?name=Forums&file=view topic&t=14648 Det virker perfekt Men PS3 har jeg ingen erfaringer med ... Redigeret af KissmeTiger - 29-Marts-2008 kl. 18:24 |
|
Panta rei
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |