recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Synology 207+ kan ikke findes på netværk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Synology 207+ kan ikke findes på netværk

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
khj4200 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 202
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér khj4200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Synology 207+ kan ikke findes på netværk
    Sendt: 21-Januar-2013 kl. 22:08
Er der nogen der har et godt råd ang. en Synology 207+
Den kan pludselig ikke ses på netværket (sikkert efter noget tænd/sluk).
Hvis harddiskene tages ud kommer den fint på netværket.

Jeg har prøvet med Synology assistent, og her kan den også kun findes, hvis harddiskene er taget ud.

Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2013 kl. 13:11
Hvilke netværksindstillinger kører den/du med?
Til top
khj4200 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér khj4200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2013 kl. 13:16
Jeg ved ikke helt hvordan den er sat op (det er ikke min egen)

Men den kører på en TDC-router og når harddiskene tages ud får den ip-adresse 192.168.1.12

Til top
Prasmus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-December-2005
Point: 538
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prasmus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2013 kl. 13:51
Bare et vildt skud i tågen....

Måske er strømforsyningen gået i stykker, så den lige kan trække 207+'eren når der ikke er harddiske i, men når harddiskene er monteret og trækker strøm, så dør strømforsyningen ?
Til top
khj4200 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér khj4200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2013 kl. 13:54
He he, jeg er kommet med nøjagtig det samme skud i tågen LOL
Men har dog ikke testet det, så vil lige prøve at følge den vej.
Til top
khj4200 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér khj4200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2013 kl. 13:21
Lige til info: Jeg har selv en 207+ som jeg ikke bruger mere. Den har vi i weekenden testet med.
Først prøvede vi at bruge min strømforsyning, dette gav ikke noget.

Så prøvede vi at tage hardiske fra den defekte over i min, og så kom den pludselig på nettet. Det krævede dog yderligere at installere systemet på den igen. Men da dette var gjort, var alle data der igen. Clap

Så jeg går ud fra at det er netværket, som der ikke virker på den defekte.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu