|
Synology 207+ kan ikke findes på netværk |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
khj4200 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Januar-2013 kl. 22:08 |
Er der nogen der har et godt råd ang. en Synology 207+
Den kan pludselig ikke ses på netværket (sikkert efter noget tænd/sluk). Hvis harddiskene tages ud kommer den fint på netværket. Jeg har prøvet med Synology assistent, og her kan den også kun findes, hvis harddiskene er taget ud. |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilke netværksindstillinger kører den/du med?
|
|
![]() |
|
khj4200 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
Jeg ved ikke helt hvordan den er sat op (det er ikke min egen)
Men den kører på en TDC-router og når harddiskene tages ud får den ip-adresse 192.168.1.12 |
|
![]() |
|
Prasmus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 538 |
Bare et vildt skud i tågen....
Måske er strømforsyningen gået i stykker, så den lige kan trække 207+'eren når der ikke er harddiske i, men når harddiskene er monteret og trækker strøm, så dør strømforsyningen ? |
|
![]() |
|
He he, jeg er kommet med nøjagtig det samme skud i tågen
![]() Men har dog ikke testet det, så vil lige prøve at følge den vej.
|
|
![]() |
|
Lige til info: Jeg har selv en 207+ som jeg ikke bruger mere. Den har vi i weekenden testet med.
Først prøvede vi at bruge min strømforsyning, dette gav ikke noget. Så prøvede vi at tage hardiske fra den defekte over i min, og så kom den pludselig på nettet. Det krævede dog yderligere at installere systemet på den igen. Men da dette var gjort, var alle data der igen. ![]() Så jeg går ud fra at det er netværket, som der ikke virker på den defekte.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |