|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
![]() Sendt: 30-April-2011 kl. 10:04 |
Hejsa har købt mig en NAS, (first time) den er dog ikke pakket ud endnu.... det er en 207 + og har nu købt en 2,5 TB intern harddisk, nu slår det mig at den måske kun kan tage 2TB harddiske... hmmm nogen der ved om man kan firmware opdatere den, eller om jeg bare har dummet mig...
WD25EZRS hedder modellen.... hvis det hjælper Redigeret af forzajuve - 30-April-2011 kl. 10:05 |
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
2ben ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
![]() |
Hej,
Ud fra denne liste http://www.synology.com/support/hd.php?lang=dan&bays_id=2&product_id=20
er diskene ikke godkendt.
Mvh. Torben
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
...jeg havde tidligere en DS207+ og synes jeg kan erindre at den havde et max på 2TB pr disk... - men kan ikke huske, hvor jeg har læst det... (det var vist en hardware begrænsning!)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |