|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
faldt lige over denne indstilling i min Synology 107+, Sprog>Tegntabel....... havd står jeres til og hvor vigitg er det at den står rigtig? min står på "MS-DOS Latin 1"??? fungere jeres underretning pr mail hvis der skulle opstå fejl på NAS'en? jeg får sgu ikk tilsendt nogen - har cybercity. |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() |
jeg får da email fra den ved fejl, der er en test funktion i menuen Mvh Hans |
|
![]() |
|
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
hvad skal man skrive i de felter med brugernavn/adgangskode - er det dem man har fået fra cybercity?? og porten er vel bare den som ens mailprogram bruger - er det ikk port 25? |
|
![]() |
|
caffeine ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Juli-2008 Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Ved godt dette er et bump til en gammel post, men er der nogen af jer, der har afprøvet det med at installere en mail-server på fx. en 207+?
|
|
![]() |
|
BorgHammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 584 |
![]() |
Jeg vil også godt lige komme med en kommentar til en lidt gammel tråd Jeg har nu haft 2 stk DS207+ med begge gange installeret 2 stk. diske i RAID1, og den kørte brutale 20-30 MB/sek. Intet der, men... Begge stationer smadrede den ene disk uden held at recover noget af disken (var dog heldig at kunne redde 400 Gb data fra mit "sikre" lokation over på nogle gamle diske). I skrivende stund går jeg andre veje http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=44620& PN=1&TPN=1 for efter 2 nedbrud har jeg fået nok. Kan være mig der var uheldig, men Google problemet, jeg er ikke den eneste... |
|
Samsung UE46ES7005 + USB HDD rec.
ONKYO TX-NR709 / BOSE / TViX Slim S1 + M6600 / Chromecast QNAP TS-439PRO 5,4Tb / SONOS / iPad2 / Logitech Harmony 895+RF-iR transmitt |
|
![]() |
|
extreme12 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2006 Status: Offline Point: 354 |
![]() |
Du skal skrive de informationer du har modtaget vedr. smtp fra Cybercity. Alternativt kan du oprette en gratis gmail konto og benytte denne som smtp, det gør jeg selv på min egen og det fungere uden problemer. Redigeret af extreme12 - 03-August-2008 kl. 00:23 |
|
Panasonic TH-42PZ85E
Samsung H3126 Popcorn Hour A-100 JVC RX-D701 PS3 |
|
![]() |
|
extreme12 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2006 Status: Offline Point: 354 |
![]() |
Jeg køre selv med min egen +207 i Raid 1. Ved du hvad grunden var til at dine diske brød sammen? Varme, slid, eller...? |
|
Panasonic TH-42PZ85E
Samsung H3126 Popcorn Hour A-100 JVC RX-D701 PS3 |
|
![]() |
|
BorgHammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 584 |
![]() |
Varme kan det ikke være, da diskene iht. det Webinterface man kan bruge, ikke viste temperaturen over 40 grader. Slid kan det ikke være da jeg ikke havde nogen af dem mere end 1 måned før diskene brød sammen. Jeg har ingen forklaring, og alle diske var Synology cetified, eller godkendt om du vil til deres modeller. |
|
Samsung UE46ES7005 + USB HDD rec.
ONKYO TX-NR709 / BOSE / TViX Slim S1 + M6600 / Chromecast QNAP TS-439PRO 5,4Tb / SONOS / iPad2 / Logitech Harmony 895+RF-iR transmitt |
|
![]() |
|
MR. T ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Lift off topic, men er denne hd compatibel med 207+?
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=399533&am p;searchArea=&Soegeord= Kan ikke finde det nogen steder. |
|
![]() |
|
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() |
sandsynligvis
|
|
![]() |
|
Per Korshøj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 603 |
![]() |
se her
http://www.synology.com/enu/forum/viewtopic.php?f=26&t=2 49&start=90 Redigeret af Per Korshøj - 06-August-2008 kl. 16:31 |
|
Per Korshøj
|
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Se en smart lille knap til at gøre sine links klikbare ![]() /Søren |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |