|
synology 213 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tommix ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2012 Sted: århus Status: Offline Point: 24 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-September-2014 kl. 08:22 |
hej.
jeg har 2 stk wd red 1tb diske i min nas som jeg gerne vil ha skiftet ud med 3tb diske, hvordan gør man det nemmest? mvh tommi
|
|
mvh tommi
|
|
![]() |
|
kenneth85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 974 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kommer an på hvordan du har sat den op i Raid.
Hvis det er Synology smart raid så kan du bare tage den ene disk ud og sætte den ene 3 tb disk i. Når du kan se den er færdig med at dublikere filerne så skifter du den anden gamle disk ud på samme måde. Her efter vil den selv udvide pladsen til 3 tb. |
|
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du slukker nas'en, piller de to gamle diske ud, sætter de to nye diske ind og tænder nas'en. Det er straks noget andet, hvis der skal overføres data mellem diskene. ;-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |