|
Synology 214se installation |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
eltojo ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-December-2014 Sted: Danmark(+45) Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-December-2014 kl. 21:20 |
Hej, Jeg har et problem med at installere mit ny NAS Synology DS214se. Jeg kan ikke komme videre fra "Opret dit administrator konto" Jeg har: -Slettet alle partitioner i HD med PC -Installeret Disk Station Manager -Installerert Synology Assistant -RESET maskine fra knappen bagved maskine Når jeg så dobbeltklikker DiskStation i Synology Assistant, kommer jeg til side hvor jeg skal taste Server navn, brugernavn og password. Så taster jeg ind "DiskStation" som server navn, "admin" som brugernavn og intet på password http://forum.synology.com/enu/viewtopic.php?f=7&t=92985 Men når jeg trykke "Næste", får jeg bare melding, at "Kan ikke oprette ny administration konto" Jeg har prøvet også det her: https://www.synology.com/en-us/knowledgebase/faq/379 men beskeden er, at "Denne webside er ikke tilgænglig" Hjælp, tak... |
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1232 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg forstår ikke helt. Hvis du har installeret DSM så burde du have defineret en administrator allerede der?
Jeg ville (i tilfælde af bøvl): 1. Hard reset din NAS 2. Lad den starte op på netværket 3. Bruge synology Assistant til at finde den 4. Gå til dens web-interface 5. Her burde du kunne installere DSM og logge ind.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I forbindelse med installation af DSM er der allerede oprettet en admin konto og derfor får du beskeden "Kan ikke oprette ny administration konto".
Som jacobask skriver, reset og start forfra med Synology Assistent. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |