|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() Sendt: 22-December-2010 kl. 16:33 |
|
Til dem der ikke lige har lagt mærke til det så er der begyndt at komme understøttelse af 3TB diske på synology´s kombatabilitetsliste.
jeg har kun lige kigget på den til min ds1010+ http://www.synology.com/support/hd.php?lang=enu&product_id=48 men det betyder der er udvidelsesmuligheder
![]() |
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
Hanzoy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2010 Status: Offline Point: 262 |
![]() |
|
Lyder rigtig godt :) . Er du stødt på et sted hvor man kan købe harddisken? Udmiddelbart kan jeg ikke finde den nogen steder.
|
||
![]() |
||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
|
Dejligt der kommer lidt gang i understøttelsen af 3TB diske. Har 2 ledige pladser i min 1010+ der bare tigger om 2 nye diske.
|
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|
lidt links til forhandlere af den harddisk fra WDpå kombatabilitetslisten (som ikke er entreprisedisk!), kunne ikke lige finde en dk pris på seagate ST33000651AS som også burde køre
|
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
Hanzoy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2010 Status: Offline Point: 262 |
![]() |
|
Havde slet ikke set Synology også havde sat Western Digital's 3 TB disk på listen, troede kun det var Seagate's der var på. Men nice :)
|
||
![]() |
||
gadeberg87 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-November-2009 Status: Offline Point: 145 |
![]() |
|
Ja, det er genialt at de understøtter dem! Jeg vil så gerne have 2x3tb i min DS209, så tror jeg jeg vil skifte fra JBOD til RAID1! Men de skal nu lige noget ned i pris før jeg hopper med! Syns 1800 er lige i overkanten, når der fås 2tb til omkring 600! Men det skal nok komme:)
|
||
Panasonic Tx-P42V10E, Xbox 360, Dune HD D1, Yamaha RX-V 671, DLS D3, Harmony One, Synology DS209
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja man giver noget mere pr. GB, men sådan er det jo altid lige i starten når der kommer noget nyt :)
|
||
![]() |
||
gadeberg87 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-November-2009 Status: Offline Point: 145 |
![]() |
|
Ja, desværre! Men jeg klarer mig også lidt endnu med 2x1,5tb. Men ville da ikke være dumt med samme kapacitet og datasikkerhed;) |
||
Panasonic Tx-P42V10E, Xbox 360, Dune HD D1, Yamaha RX-V 671, DLS D3, Harmony One, Synology DS209
|
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9430 |
![]() |
|
Er du overhovedet sikker på at den gamle ds209 kan håndtere 3TB diske. Det er vist kun 211 modellerne der kan ifølge http://www.synology.com/enu/products/compare_spec.php
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ifølge http://www.synology.com/support/hd.php?lang=enu&product_id=29 kan den godt :)
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja, jeg havde også læst ligesom Hanzoy skriver! Så mon ikke.
|
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |