|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |||||||
Blu-ben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2008 Status: Offline Point: 869 |
![]() Sendt: 16-Marts-2010 kl. 22:53 |
||||||
Lige en hurtigt spørgsmål skal bare høre om en Synology 407e er god nok til at man kan streame HD indhold fra den ?
|
|||||||
![]() |
|||||||
Markh ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-August-2006 Sted: København Status: Offline Point: 317 |
![]() |
||||||
Ja. Alt afhængigt af ydelsen på den disk, du putter i, kan den levere i omegnen af 18 MB/sek., hvilket er mere end rigeligt til HD indhold. som f.eks. Blu-Ray, der max. tager 50 mbit/sek. svarende til 6,25 MB/sek. |
|||||||
Pioneer KRP-500A, SC-LX90, BDP-LX91, DV-LX50
DVDO iScan Duo XBOX360, PS3 og Wii Audiovector S3 Avantgarde Arreté , SC Avantgarde, K-X Nordost Frey højttalerkabel og Red Dawn RCA interconnect |
|||||||
![]() |
|||||||
Blu-ben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2008 Status: Offline Point: 869 |
![]() |
||||||
Så satser jeg på du har ret, for nu har jeg købt den
![]() Nogen forslag til hvilke 2 TB diske der vil være bedst til den ? eller har det ikke den store betydning bare de er kompatible ?
|
|||||||
![]() |
|||||||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
||||||
bare du sikrer dig de er på deres kombatabilitetsliste http://www.synology.com/support/faq_show.php?q_id=130&lang=dan så kan det ikke gå helt galt
|
|||||||
Mvh
René |
|||||||
![]() |
|||||||
Crelle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2010 Status: Offline Point: 234 |
![]() |
||||||
Nu har jeg en NAS fra konkurenten, nemlig qnap ;) en TS-239 pro..
Læste lidt test hist og pist, og prøvede så WD EADS 1.5 TB
Det er deres greenline serie, og de spinder bare !!
Virkelig en fornøjelse..
De kan jo i realiteten køre fra 5400 til 7200 omdrejninger "intelli power, eller hvad de nu kalder det"
De er stille, og i mange af testene forslog de dem til evt. NAS
|
|||||||
![]() |
|||||||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
||||||
jeg har haft ears i min... og nu har jeg også eads 2tb diske i... den har dog høje load cycle counts... men jeg har mailet med wd og de siger det ikke er et problem.
|
|||||||
Mvh
René |
|||||||
![]() |
|||||||
Crelle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2010 Status: Offline Point: 234 |
![]() |
||||||
Træls rhsin :(
Hvordan tjekker du det, nu hvor du har dem i nasen..
Vi er vel ude i noget linux noget ?
|
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |
||||||
nej man kan se det under s.m.a.r.t info i servermenuen under lager mener jeg det er
|
|||||||
Mvh
René |
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |
||||||
Det er skidt kan jeg regne ud ? Redigeret af Crelle - 17-Marts-2010 kl. 20:08 |
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |
||||||
edit, syntes ummidelbart det ser fint nok ud
sådan ser de ud på mine: (det skal lige indskydes min synology kører som primær server, og qnappen blot er backuplager 1 gang i døgnet for synologyen)
wd eads 2tb på en synology NAS i raid 5
1 TB wd ears disk i en qnap (sad tidligere i min synology) i raid 5
Redigeret af rhsin - 17-Marts-2010 kl. 20:14 |
|||||||
Mvh
René |
|||||||
![]() |
|||||||
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
![]() |
||||||
Lyder som mit drømme setup, hvad har det kostet dig?
|
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |
||||||
Ja okii det var pænt højt..
Har søgt lidt rundt omkring for og finde hvad "normen" er, men svinger meget, i forhold til setup'et jo
|
|||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |