|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Shovel79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
![]() |
ja, smart nok - god idé
![]() |
|
![]() |
|
Shovel79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
![]() |
Kan man godt montere 2 diske og så køre enten Raid 0 eller 1 - smide data på - montere en disk til - ændre til Raid 5 uden at data går tabt på de 2 første diske? MVH |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Nej, desværre ikke.
Venligst Søren |
|
![]() |
|
![]() |
Okey.... hvad så med muligheden for 3 diske monteret i Synology som kører Raid 5 - installere diverse software - og så installere disk 4. MVH |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Nej, det kan du ikke endnu. Jf. denne tråd (http://www.synology.com/enu/forum/viewtopic.php?t=5054) vil denne mulighed først være til stede i løbet af 2008.
![]() Det gode er, at det kommer ![]() Venligst Søren |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for info MVH |
|
![]() |
|
![]() |
Selv tak Skovl
![]() Jeg synes, at det er rart, at du lige giver en tilbagemelding. Det er god stil ![]() Der er desværre mange, som aldrig lader et lille ord falde til svargiverne - i dette tilfælde tre mennesker - som gad at hjælpe ![]() Men du har jo faktisk været her længere end mig, så du er selvfølgelig med på den ![]() Venligst Søren |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Breddam & andre. Nå.... det kører rigtig godt det her Gode idéer er rigtig velkomne MVH
|
|
![]() |
|
sommelle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
![]() |
Har du installeret deres "enable telnet" patch? http://www.synology.com/enu/support/download.php nederst på siden. m.v.h. |
|
![]() |
|
![]() |
Hej sommelle - næhhh... det havde jeg ikke, men den er installeret nu, og det hjalp Så går jeg ud fra at den er lige ud af landevejen med hensyn til konfiguration - takker MVH Redigeret af Shovel79 - 21-Januar-2008 kl. 18:27 |
|
![]() |
|
![]() |
Mine evner rækker åbenbart ikke så langt Jeg har slukker CS407 og tændt den igen. MVH |
|
![]() |
|
sommelle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
![]() |
Du skal bruge en DOS-prompt, og skrive: telnet 192.168.1.2 så køre det |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |