|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
![]() Sendt: 24-September-2008 kl. 11:23 |
Hejsa
Jeg har aktiveret download station på min 207+ og installeret download redirector. Den finder min disk men vil ikke lade mig logge ind. Hvad er det den vil have mig til at skrive under "konto" og brugernavn? Jeg har prøvet at skrive det samme som når jeg logger på synology manager ("admin" og password) men det vil den ikke godkende. Den siger "kontoen admin findes ikke eller er fjernet". Og det er vel ikke fordi den ikke kan finde disken når jeg fint kan logge på manageren? Håber I kan hjælpe. |
|
![]() |
|
Corax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
![]() |
Tak for at gøre mig opmærksom på at den nye firmware er ude af beta
![]() Jeg vender lige tilbage efter jeg har opdateret. EDIT: Det kan godt være der går nogle timer da jeg kan åbenbart ikke hente med mere en 5-8 KB/s. Der er sikkert for mange der henter den nye firmware. Redigeret af Corax - 24-September-2008 kl. 11:53 |
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
![]() |
hvad mener du
![]() Ja vil meget gerne have din hjælp til dette problem |
|
![]() |
|
Corax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
![]() |
Jeg har ikke den nye firmware med download station endnu. Så jeg kan først hjælpe efter jeg har hentet og opgraderet min egen 207+.
Men som jeg skrev før så kan jeg ikke hente firmwaren særlig hurtigt. |
|
![]() |
|
![]() |
ok, venter i spændning
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Hov, denne post skulle have være postet i distribution i hjemmet. Er der nogen der kan flytte den?
|
|
![]() |
|
Sert ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2007 Status: Offline Point: 293 |
![]() |
Her er nogen andre download mirrors, der er lidt mere fart på
Redigeret af Sert - 24-September-2008 kl. 15:11 |
|
![]() |
|
![]() |
prøv at google det præcise filnavn med extension. Det plejer at give noget.
|
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
I opsætningen af NAS'en kan man angive Download-mappen og de brugergrupper, som kan få adgang.
Jeg bruger 'guest' som bruger, og den bruger har intet password: Med et klik mere fremkommer dette billede. Oppe i højre hjørne har du så din 'Drop zone' ![]() Venligst Søren Redigeret af Breddam - 24-September-2008 kl. 15:58 |
|
![]() |
|
![]() |
Så fik jeg hentet og opdateret den. Det var nok de langsomste 70MB jeg har hentet i flere år!
Men det ser ud til at Breddam kom nåede det før mig. |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Nejnej, det er gammel firmware, jeg kører på...
vh s |
|
![]() |
|
![]() |
Det kan jeg se. Men proceduren er den samme, der er ikke noget nyt andet end at den nu understøtter eMule, KAD og NZB (Redirectoren gør dog ikke endnu). Jeg loggede dog ind med min egen bruger istedet for guest. Redigeret af Corax - 24-September-2008 kl. 17:03 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |