|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Ja, man kan jo bare få den til at huske sit password
![]() Men det var jo baggrunden for tråden... Venligst Søren |
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
![]() |
Hej igen
Mange tak for hjælpen. Jeg kan altså stadig ikke få det til at køre ![]() Breddam, har du mod på at vise det med billeder fra den nye firmware? Jeg har oprettet en "download" mappe som jeg fint kan komme ind på som et netværksdrev. Jeg har også henvist til mappen under opsætningen af download station. Jeg har så vidt jeg ved kun brugerne "admin" og "user". Bruger altid "admin" når jeg logger på selve administrationssiden. Men når jeg skriver admin eller user i redirector, så siger den at denne bruger findes ikke !?!? Der må være et eller andet noob agtig jeg har gjort forkert. Den har fundet den rigtige server under "please select a server". Mvh. Henning Håber I kan hjælpe mig. |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Der er ingen forskel i det grundlæggende med den nye firmware.
Du skal gå ind i webinterfacet under Privilegier. Under Gruppe skal du huske at tilføje admin og guest til en gruppe, hvis du skal bruge min metode. I mit eksempel er det gruppen 'Users', jeg har brugt. Den gruppe tilføjes så, som vist ovenfor. Du kan også nøjes med at tilføje guest eller admin til gruppen, som må bruge den mappe, som du vælger på din dropdown-liste over mapper. Venligst Søren |
|
![]() |
|
Corax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
![]() |
Okay her er det med den nye firmware. Jeg kører den godt nok på engelsk med det kan du sikkert godt finde ud af.
![]() Under Shared Folders: 1. Vælg din downloadmappe, min hedder downloads. 2. Tryk på privileges setup. 3. Vælg local users (istedet for grupper). 4. Sæt rettighederne til read/write for den bruger du ønsker skal have adgang. Jeg kan saktens logge ind med både min egen bruger og admin. Med admin bruger jeg samme kodeord som jeg bruger til at logge ind på Synology boksen. Redigeret af Corax - 28-September-2008 kl. 17:07 |
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
![]() |
Virker stadig ikke:
Faktisk er der et par stykker her med samme problem: http://www.synology.com/enu/forum/viewtopic.php?f=120&p= 44244 Men det er vel samme version 7.22 i også har insatlleret, ikke? |
|
![]() |
|
Corax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
![]() |
Jo, jeg bruger version 722 af redirector og firmware til 207+'eren.
Prøv evt at oprette en anden bruger og logge på med den. Ellers kan jeg kun forslå at du holder øje med den tråd du linker til eller installere den gamle version som de nogle af de andre gjorde. For jeg har ikke rigtig andre ideér. |
|
![]() |
|
Asboe ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-September-2008 Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Har du installeret den nyeste version af Redirector? Det kan nemlig være grunden! |
|
--
Venlig Hilsen Asboe |
|
![]() |
|
![]() |
Velkommen til Recordere Asboe.
Hvis du læser henningdalgaard's sidste indlæg så kan du se han har fundet ud af at der er andre der har problemer med den nyeste (7.22) version af redirectoren og det er den han bruger. Jeg bruger dog også den nyeste version dog uden problemer. |
|
![]() |
|
Asboe ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-September-2008 Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Jeg havde ikke set tråden fortsætte på side 2. Jeg havde det samme problem med mine NAS (DS-106 og DS-107+) da jeg havde opdaterede til firmware version 702, og tilsvarende software version for Download Redirector. Med nyeste firmware version (722) havde jeg samme problem indtil jeg opdaterede Download Redirector til samme version (722). Om det er til nogen hjælp, ved jeg ikke, men det troede jeg da! ![]() |
|
--
Venlig Hilsen Asboe |
|
![]() |
|
![]() |
jo jeg bruger nyeste version begge steder men uden problemer.
|
|
![]() |
|
JNaas ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Jeg havde samme problem... Men så efter lidt biksenbaksen fandt jeg ud af at det var fordi jeg havde ændret management porten... da jeg ændrede den tilbage til standard porten(5000) virkede alt fint! her er stien til ændring af management port : /usr/syno/apache/conf/httpd.conf-sys
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |