recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Synology DS-101g+
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSynology DS-101g+

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mikkelp Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Maj-2004
Status: Offline
Point: 167
Direkte link til dette indlæg Emne: Synology DS-101g+
    Sendt: 19-April-2006 kl. 20:11

Jeg er meget interesseret i en synologyDS-101g+ løsning da jeg udover MCE har behov for en lille hjemmeside og en ftp server. Har fået en lille søn og video af guldklumpen skal spredes internationalt så synology virker som den perfekte løsning for mig... Dog har jeg lige lidt supplerende spørgsmål.

Link til NAS'en: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=149851

PHP og Apache og MySQl og hvad det ellers hedder siger mig ingenting. Jeg har en lille hjemmeside som jeg i sin tid lavede i html. Vil den kunne overføres til synology løsningen? Hvordan gør man med adressen til hjemmesiden?

Hvor lang tid tager det reelt at overføre en 2 timers film optaget i MCE's bedste format fra en pc til Synology disken og omvendt?

Min kones bærbare arbejds-pc er låst så den ikke kan kobles på samme "work group" på vores private netværk. Ville man så kunne benytte sig af FTP delen af synology til at give den adgang til alle filer på synologydisken mens andre ftp brugere ikke har adgang til alle filer?

Vil selv samme bærbare (som ikke deler "work group") overhovedet kunne printe ud via synology printerserveren? (er der ikke en workaround med andre ord?)

Påtænker at købe e Hitachi deskstar 400GB. Nogen der har kommentarer til denn hdd til synology'en? http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=87245

Vh, Mikkel

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu