|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
laarben ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 03-Oktober-2007 kl. 16:06 |
Hej.. Er der nogen der har erfaring med om synologyserveren også kan afspille film med itunes server aktiveret og herfra afspille dem på en apple tv..? DivX, Xvid osv, hvis man altså har modificeret sin apple tv? |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9423 |
![]() |
Der er en bruger herinde som vist netop gør det du beskriver. check denne tråd
Redigeret af lahan - 03-Oktober-2007 kl. 16:17 |
|
![]() |
|
MikkelAnd ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Oktober-2004 Status: Offline Point: 82 |
![]() |
Hej Ja, jeg bruger en Synology cs407 sammen med min appleTV, og det er næsten gnidningsfrit. Min AppleTV er v. 1.0 med SSH patch. Derefter har jeg lavet en safeupdate til v. 1.1 og installeret nitoTV/Perian/Sapphire. nitoTV bruger jeg til mapning af drev fra NAS'en (AFP er aktiveret på NAS'en) Perian er codec til afspilning DivX/Xvid Sapphire er programmet til fil-browsning af alle mine film/TV serier. Jeg bruger nitoTV version 0.2.5b8 - b9 er lige kommet, men den har jeg kke prøvet endnu Jeg har også installeret en skrifttype - kan ikke huske navnet, men den gjorde at underteksterne kom op i en læselig størrelse. Nogen vil nok sige for store. Sapphire er seneste version. Mener det er 1.0b3 Den seneste nitoTV er vist RIGTIG smart.. den kan sørge for stort set alt. Inkl. mounte USB diske... Mht. iTunes så kan jeg IKKE få AppleTV til at synkronisere med iTunes på NAS'en - i stedet har jeg synk-et den med min PC som har sit iTunes bibliotek liggende på NAS'en... lidt at gå over åen efter vand, men jeg har opnået hvad jeg ville, nemlig at PC'en generelt ikke skal være tændt. Det er kun når der skal nye sange i iTunes biblioteket. Spørg endelig hvis der er mere. /mikkel |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |