|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
![]() |
Source er fra adressen, den adressen der skal tilgå boksen (fra internettet), så hvis du kan skal fra EN adresse, kriver du den ind der. Hvis det er fra flere adresser, så lader du x i Any IP adress. Destination: Er boksen DS-207. Enten skal den have en fast IP-adresse du så angiver under distination. Hvis den kører med DHCP kan du angive boksens MAC adresse og så burde din router kunne finde ud af det (Jeg ville dog give boksen en fast IP. |
|
![]() |
|
Lars8000 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 66 |
![]() |
Nej vil ikke have alt trafik igennem der, men bare kun til min ds207.
Hvad med portforward, er det noget i kan hjælpe mig med? Der er to forkellige indstillinger. Hvilken skal jeg vælge? |
|
![]() |
|
Lars8000 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 66 |
![]() |
er helt ny i indstillinger i router, så derfor jeg spørger så meget, og muligvis også dumt :-)
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
![]() |
På den første side angiver du hvilke IP-adresser, der skal have adgang. Hvis du skal kunne tilgå boksen fra forskellige lokationer vælger du any IP-adres. De sidst skærm dump angiver du hvilke porte og protokoller der skal hvorhen. Her er det port 5000 og IPadressen på boksen. |
|
![]() |
|
![]() |
hvilke ip adresser de skal have adgang? er det f.eks. 192.168.1.1?? eller er det min ip adresse eller min ds207+ ip adresse??
Syntes godt nok det er svært. kan vi starte lidt forfra, for er vidst blevet lidt forvirret :-) |
|
![]() |
|
![]() |
er det single port forwarding eller port rangeforwarding jeg skal bruge?
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg vil mene at det er single port: 5000
|
|
![]() |
|
![]() |
er det så external port eller internal port?
er det så min ip adresse på min nas jeg skal skrive? |
|
![]() |
|
![]() |
nu skal jeg da lige være sikker, på at vi snakker om det samme. Er det min router fra min netudbyder eller min trådløse router, jeg skal lave indstillingerne om i?
|
|
![]() |
|
birddog ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
![]() |
du har vel forhåbenlig ikke to routere sat til lige efter hinanden? Eller er en af dem vel sat til kun at være dum klient. Men du mener du ikke at du har et modem af en eller anden art og så en router eller du har en router også et acces point? Og nej vil ikke forvirre dig mere. Kig på denne her side http://portforward.com/ |
|
![]() |
|
![]() |
jeg har et Modem/router fra fullrate og derefter har jeg sat min egen trådløse router til.
Prøver at kigge derinde. Takker |
|
![]() |
|
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 560 |
![]() |
Når du også har en router fra fullrate skal du også forwarde portne i den.. (selv fullrate bruger med egen router bagefter)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |