|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kazz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() Sendt: 11-December-2007 kl. 15:39 |
Hej. Skal lige siges jeg er nybegynder med NAS, så har lige lidt spørgsmål. Jeg har købe en Synology ds207+. Hvor det er meningen jeg skal, have musik, billeder og backup på. Musiken skal afspilles af en squeezebox (som kommer efter jul) Men vil gerne have NAS´en klar. Kan se der er en bata version: SSODS 3beta. Er der den jeg skal installere på NAS´en?? og er det armv5tejl eller ppc der skal instaleres? Redigeret af kazz - 11-December-2007 kl. 15:39 |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Her er en installationsguide og dokumentation af SSODS 3: |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
kazz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() |
Super link. Men får en fejl når jeg prøver at installere ssods-3.0beta3-armv5tejl.pat men får en fejl: Der opstår en ukendt fejl (Error No:96).
Har oprette en public bruger. Nogen forslag? |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Jeg har desværre ikke en DS207+ (har næsten bestilt), så kan ikke hjælpe. Du bør nok søge lidt i Synologys forum: http://www.synology.com/enu/forum/ |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
![]() |
Der vil jeg prøve. tiden er bare lige være der |
|
![]() |
|
![]() |
Skal lige siges at jeg har fået det til at virke. Det var mig selv der ikke kunne stave til public Det er faktis helt ment at installere de hacks. |
|
![]() |
|
basholm ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 302 |
![]() |
Hej Jeg har også en DS207, dog ikke en plus. Jeg har også installeret SSODS 3 versionen, og ovenpå denne Squeezecenter 7.0. Jeg havde SSODS 2.0 før sammen med slimserver 6.5. Min Squeezeboks virker meget langsommere nu, så Squeezecenter 7 er nok en tand for meget til DS207 ´eren. Måske kan det være din plus version med mere ram virker bedre, men ellers kan slimserver version 6.514 anbefales. Lidt input herfra. MVH Tommy |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg valgte ikke at installere SC7 før den færdige version kommer! Hvis den ikke kan køre sc7. kan du købe nogen usb ram at sætte i! Går din ds207 på standby? Min står hver 20sek, og søger efter squeezeboxen. Det forhindre den i at gå på standby. Har du samme problem? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |