recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Synology DS209 og Squeezebox Touch
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSynology DS209 og Squeezebox Touch

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2010 kl. 13:55

Jeg har ikke undersøgt lydkvaliteten på de to systemer ret grundigt. Sonos var i forvejen valgt fra pga. WIFI-betjeningen idet jeg netop har solgt min iPhone for et halvt års tid siden og ikke vil til at købe mig fattig i nye remotes.

Jeg forventer ikke at komme til at bruge webinterfacet til andet end at re-indeksere biblioteket når de rer lagt ny musik ind, så jeg kan godt leve med at det ikke er så funktionelt som man kunne ønske. Langt hellere ville jeg egentlig gerne have skins til SqueezeCommander til Android, da det desværre er lige amatøragtigt nok i sine knapper og udseende. Men det er jo desværre kendetegnende for Android-apps...
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-April-2008
Sted: Denmark
Point: 810
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2010 kl. 14:47
Deres remote er også vanvittig dyr. Sonos er - i mine øjne - kun et alternativ, hvis man ejer en iPhone/iPod Touch/iPad til at styre den.

En iPod Touch er i øvrigt billigere end deres egen controller, og har fuldstændig identiske funktioner :o
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2010 kl. 15:20
Njah, dér hvor en iPod/iPad/iPhone/i... kommer til kort er på forbindelsen. Sonos' egen controller er på netværket altid og dermed klar til at betjene systemet med det samme. En iXXX lukker for netværkstilslutningen når skærmen slukker, så det tager en 3-5 sekunder før du kan styre musikken med sådan en fætter.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
SilverLine Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2008
Sted: Denmark
Point: 713
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2010 kl. 20:40
Nu har jeg både SqueezeCommander til min HTC Desire og Ipeng til min iPod Touch. Og jeg synes faktisk at Squeezecommander er en smule bedre at bruge, når man lige får sat sig ind i det. Og ligner da meget iPeng i sin opbygning. Så at kalde squeezecommander for amatøragtigt, synes jeg nu er lige overdrevet nok.
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
Til top
justrace Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Point: 1490
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2010 kl. 20:46
Jeg har den også, og genkender heller ikke det billede.
MVH
justrace
"I AM Nikon"
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu