|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Havelund ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 131 |
![]() Sendt: 12-Maj-2010 kl. 20:41 |
Jeg overvejer at købe sådan en fætter.
Hvad er jeres erfaringer med denne? Jeg har også overvejet en Netgear Stora MS2110, men holder mig tilbage pga. begrænsningen i HDD plads og overførselshastigheden. Men hvad er jeres erfaringer?
|
|
![]() |
|
Havelund ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 131 |
![]() |
![]() |
|
MSP84 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 92 |
![]() |
Kan varmt anbefales. Jeg har den med en 1,5 tb HDD i den, og det kører upåklageligt sammen med SONOS og 2 forskellige bærbarer PC'er med hhv. Windows XP og Windows 7. Har haft min arbejds pc koblet op også, og den kører på Windows Vista. Så ingen problemer der :)
Den er nem at sætte op, og jeg er ellers ikke en nørd hvad IT-udstyr angår, så jeg kan varmt anbefale den! |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
den medfølgende software der er på synology´s servere syntes jeg er rigtig god, især deres filestation og ikke mindst photostation 4.
prøv evt deres live demo her http://www.synology.com/dan/products/demo/index.php
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
![]() |
Den skal bruges sammen med min WD TV Live og skal kunne bruges til at streame 1080p 5.1 DTS via. min D-link DIR-655 router (når jeg får den til at virke
![]() Jeg regner med at smide en 2 TB harddisk i. Hvilken en vil være den bedste? Har tjekket listen over dem der duer og dem der ikke gør. Men hvad har I/ville I vælge?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |