|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
kimlinnet ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2011 Sted: DK Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Jeg kom til at bestille en
WD20EARSmen er netop igang med at fortryde salget. Desværre købte jeg hos Compware, som er nogle fuskere. De har ingen support, har ikke sendt ordre mail og tager ikke telefonen. Men jeg har læst at når Synology har sendt DS211 til test hos diverse tech-hjemmesider, så har de været udstyret med Seagate Barracuda diske. Så dem går jeg efter - Samsung Spinpoint og Western Digital ville jeg holde mig fra, selvom de er de billigste....
|
|
![]() |
|
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
![]() |
Jeg bruger 2 WD20EARS i min DS211+ og oplever ingen problemer - hvorfor har du fortrudt?
Edit: Har iøvrigt kørt wdidle3 på begge diske, og ændret LCC fra 8 sekunder til 5 minutter. Redigeret af Lightyear - 12-Januar-2011 kl. 21:48 |
|
![]() |
|
Nielsen1967 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
![]() |
Hej
Har lige købt 2 Samsung Spinpoint F4EG 2 Tb som den er ved at gøre klar starte i går ved 17 tiden.
Og mangler ca 10 %....Så de ser ud som om at de godt virker til ds211.
![]() Og den larmer meget lidt.
|
|
![]() |
|
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
![]() |
(Ang. Samsung-disken som kan fikses med en patch fra Samsung)
har du patchet dem ? og hvis hvordan i en pcer inde de kom i din nas ? eller hvordan ?
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
![]() |
Så har jeg fået min 211+ og samsung disken på 2 tb. Jeg har også kørt den patch der så håber den bare kører fra nu af.
Jeg overvejer dog en disk mere så jeg kan køre raid. Kan jeg bare sætte en disk mere i og sige at den skal køre raid, eller skal det sættes op fra starten, inden man smider data over? |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
henning: Jeg er 99% sikker på at du på et senere tidspunkt kan tilføje en ekstra disk og lave det om til et raid-volume... - og så slog jeg det lige op og fandt følgende link http://forum.synology.com/wiki/index.php/How_to_expand_the_RAID_Volume_with_additional_disks - der står hvordan du gør det.
|
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
![]() |
Mange tak for svaret Tommy
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |