|
Synology DS212J VS. DS212+ |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Wazkyr ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bump
|
|
![]() |
|
TheEdge_ ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
Efter hvad jeg kan læst syntes jeg det ser ud som om man kan bruge Iphone App DSphoto+ til at læse billeder og video
|
|
BRUTAL -= Now your playing with power =-
|
|
![]() |
|
Wazkyr ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
Ahh ja, photo appen er vist også til video, det havde jeg overset De siger i hvert fald på Android market "- Browse photos and play videos on Photo Station" Jeg siger mange tak :)
|
|
![]() |
|
Capiz ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
Hej, undskyld jeg spurter ind i jeres tråd her..
Men jeg har en Netgear readynas duo, som jeg kun kan læse med ca.25-30mb sek, og skrive med ca.8mb sek. de er ikke sat på som raid. Men hvordan, kan jeg uden videre flytte mine diske over i den ny enhed ? - eller skal de formateres. jeg mener de er formateret i EXT3 eller EXT4... Vil jeg kunne få forbedringer i henhold til streaming a 1080p film, ca. 45gb film... jeg har prøvet en buffalo linkstation duo med raid0, og der kan den næsten klare jobbet... Det skal siges jeg bruger Cat5E kabler og har 1gbit/s router og switches... Men hvad ved i og hvad mener i, I almægtige guder ;-) Håber at høre fra Jer snarest. Mvh Rasmus Redigeret af Capiz - 07-Marts-2012 kl. 10:00 |
|
![]() |
|
Raskolnikov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
Jeg bumper lige denne tråd. Er DS121j fin nok hvis man kun skal bruge den til SB og musik i lossless?
256 mb ram lyder af lidt.
![]() |
|
![]() |
|
caveguard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
Hej
Jeg har selv 410, men en ven har en af j modellerne, og han har ingen problemer. Så jeg tror nok det skal virke fint. Og med 14 dages returret er der jo ingen ko på isen. CG |
|
![]() |
|
Bitnissen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
256mb er ikke ret meget, men den bruger det dårligt nok.... Den skal jo ikke trække en windows-brugerflade m.m. Men bare nogle små services... Jeg er i år gået fra en 207+ til en 212j begge med 256MB. Og jeg lurede en del på om 256MB var nok, og det var det jo i den gamle, og det er det også i den nye. Hvis den skal trække en masse apps, som mailserver, web-server m.m. så kan det da godt være at den får det hårdt. Men til alm. fil-server til Windows/Mac, printserver samt download-service, så bruger den aldrig alt sin ram... /Tommy
|
|
![]() |
|
Bitnissen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
Nej, de skal desværre formateres, når du sætter dem i en ny NAS. Jeg mener at Synology godt overtage diskene fra en ældre model, men da jeg gik fra 207+ til 212j, kunne jeg ikke gå fra ext3 til ext4 uden at formatere... Streaming kræver som tidligere nævnt ingen ting i forhold til hvad en NAS kan. En bluray kører med op til 30mbit, dvd 10mbit, HD-mkv ligger typisk på 5-10mbit. Så med et CAT5 og 100mbit router mindst 3 gange hurtigere end dit streaming behov!!! Jeg har dog haft problemer med 54mbit trådløst, men det leverer jo langt fra ægte 54mbit. Jeg har ikke prøvet med 100mbit trådløst, da jeg har valgt at kører kablet til min AC Ryan medieplayer. /Tommy
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |