|
Synology ds216play Lukket |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jbv ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2011 Status: Offline Point: 187 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Marts-2017 kl. 06:54 |
Synology ds216play sælges.
Har original æske. Der mangler 2 monteringsskruer til harddisk. Der følger 6 med. Ingen kvit. Bor 3070 Snekkersten Kan sendes for 49 kr GLS pakkeshop eller 56 kr PostNord uden omdeling. Er købt brugt januar 17. https://www.synology.com/da-dk/products/DS216play HBO 1000 kr. Køb nu 1100 kr Redigeret af jbv - 10-Marts-2017 kl. 10:39 |
|
![]() |
|
Metze ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-November-2012 Sted: 3650, Danmark Status: Offline Point: 134 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ved du hvor gammel den er?
|
|
![]() |
|
Et års tid.
Jeg lukker salget. |
|
![]() |
|
Metze ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-November-2012 Sted: 3650, Danmark Status: Offline Point: 134 |
Ok. Så vil jeg gerne byde de 1000 kr afhentet, eller er den solgt?
|
|
![]() |
|
Jeg har haft den til salg på HWT nogle dage, Salget endte ved middagstid i går, hvor jeg skrev til køber.
Da jeg ikke havde hørt fra køber til morgen, satte jeg nas til salg her på Recordere, det kunne være det var bedre, at sælge den her. Talte så med en kammeret der muligvis var interesseret i en nas, jeg har derfor lige lånt den ud til ham. Efterfølgende har jeg så hørt fra køber fra HWT, men da havde jeg lånt den ud. Den kommer til salg igen, hvis han ikke er interesseret. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |