|
|
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Forfatter | ||
Poplic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 367 |
![]() |
|
Ja, gid jeg kunne skyde skylden på PostDK, men kassen er intakt og bærer ikke præg af mishandling af nogen art, så jeg er bange for, at den må falde tilbage på QNAP... |
||
Pioneer PDP436FDE & PDPLX5090H
Onkyo TX-SR705 Harbo SUB10 & 5 x SAT10 PS2 - PS3 QNAP-TS 439 Pro AppleTV Zaptor |
||
![]() |
||
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
|
Det ser bare mærkeligt ud på billedet. Det er som om kølepastaen er flået af...
Jeg tror, jeg ville insistere på en bytter! Venligst Søren |
||
![]() |
||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
|
Du kan heller ikke vide om køleprofilen er væltet rundt og måske har beskadiget noget på bundkortet - det er en bytter.
|
||
![]() |
||
Poplic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 367 |
![]() |
|
ja - det er det vel
![]() |
||
Onkyo TX-SR705 Harbo SUB10 & 5 x SAT10 PS2 - PS3 QNAP-TS 439 Pro AppleTV Zaptor |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det kunne godt tyde på det. Læg mærke til den løse køleprofil, der stadig sidder på printet. Det ser ud til, at én af ripperne er blevet bøjet... ![]() |
||
||
![]() |
||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hehe - Præcis! ![]() ![]() |
||
||
![]() |
||
Henningm ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-December-2009 Status: Offline Point: 1 |
![]() |
|
Hej
Jeg ville høre hvad for harddiske du har valgt ? Og om der var nogen dybere mening bag dem du valgte ... jeg tænker strøm,hastighed etc - Henning |
||
![]() |
||
fhx ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-November-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
Jeg valgte at købe en DS409, som jeg indtil videre har været rigtig glad for. Ingen problemer med opsætning, brug og masser af muligheder
![]() Ang. harddisk, så købte jeg en Seagate Barracuda 7200.11 1.5 TB, der var den billigste på købstidspunktet. /Frank Redigeret af fhx - 15-December-2009 kl. 14:22 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej Henning M og velkoommen til recordere.dk! Sorry, at du har hængt lidt her uden at få svar, men jeg havde lige overset, at der var kommet nye indlæg... Jeg købte 4 stk. WD Caviar Green 1,5 TB. Primært fordi det var de billigste og jeg flere steder så, at andre havde valgt tilsvarende. Jeg er faktisk ikke klar over strømforbruget på dem i forhold til andre, og er klar over, at man måske burde investere i de såkaldte 24/7 diske, men det må blive når jeg en gang opgraderer. Min plan var at køre med Wake on LAN fordi jeg fejlagtigt troede, at maskinen lukkede nærmest helt ned og blev vækket til live, når der kom aktivitet på netværket. Reseachen på denne funktion var dog ikke god nok. Wake on LAN betyder i stedet at maskinen lukker ned, men at man over netværket kan vække den ved at sende en kommando via opsætningsprogrammet. Med andre ord. Du er fri for at gå ud i skabet og trykke på powerknappen, men kan gøre det på PC'en/Mac'en. |
||
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |