|
Synology DS411 |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |||
TheRealBamse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 93 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Hehe... Arbejder med IT... Men kan godt høre der ikke er noget af mit arbejde der eksisterer!
![]() |
|||
![]() |
|||
Rasmusjc ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
||
Nu står DS411'eren hjemme på værelset.
Har bestilt 2 stk WD Caviar Green WD20EARS så må jeg lige have dem igennem den stationære for at klargøre dem.
Synes at pris taget i betragtning er det en okay løsning, når billeder osv også bliver gemt andre steder så er jeg ikke så nervøs for at miste det hele på en gang.
Yakken kan du eller en anden oplyse om hvilket tool jeg skal bruge til at slår deres idle-cyklus fra.
|
|||
Rasmus Christensen
|
|||
![]() |
|||
Rasmusjc ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
||
Fandt selv svaret, det står her.
Man sætter disken i sin stationære
Henter WDIDLE3, lægger det over på en USB og booter op fra USB'en
Så skriver man WIDILE3 /S300 Så finder systemet selv harddisken og ændre tiden til 300 sekunder ~ 5 min.
Nu mangler jeg bare at få resten op at køre.
|
|||
Rasmus Christensen
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |