recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Synology DS411
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Synology DS411

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
TheRealBamse Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Februar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 93
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TheRealBamse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2012 kl. 11:35
Oprindeligt skrevet af Killerfly Killerfly skrev:

Oprindeligt skrevet af TheRealBamse TheRealBamse skrev:

Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Husk at placere den eksterne disk væk fra din NAS.
Af hensyn til tyveknægte, brand og så videre... Wink

Havde en kollega - han havde 1 derhjemme, 1 på arbejdet og 1 i bankboksen... Big smile Det er nok liiiidt overkill på den anden side...

det ser jeg ikke sådan- hvis man arbejder med IT ved man hvis data ikke er gem 3 forskælgie setder eksister de ikke ...Wink
Hehe... Arbejder med IT... Men kan godt høre der ikke er noget af mit arbejde der eksisterer! LOL
Til top
Rasmusjc Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-September-2007
Sted: Denmark
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusjc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2012 kl. 14:39
Nu står DS411'eren hjemme på værelset.

Har bestilt 2 stk WD Caviar Green WD20EARS så må jeg lige have dem igennem den stationære for at klargøre dem.

Synes at pris taget i betragtning er det en okay løsning, når billeder osv også bliver gemt andre steder så er jeg ikke så nervøs for at miste det hele på en gang.

Yakken kan du eller en anden oplyse om hvilket tool jeg skal bruge til at slår deres idle-cyklus fra.

Rasmus Christensen

Til top
Rasmusjc Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-September-2007
Sted: Denmark
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusjc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2012 kl. 12:01
Fandt selv svaret, det står her.

Man sætter disken i sin stationære

Henter WDIDLE3, lægger det over på en USB og booter op fra USB'en

Så skriver man WIDILE3 /S300

Så finder systemet selv harddisken og ændre tiden til 300 sekunder ~ 5 min.

Nu mangler jeg bare at få resten op at køre.
Rasmus Christensen

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu