recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - synology ds411j
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

synology ds411j

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6511
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: synology ds411j
    Sendt: 13-Marts-2012 kl. 12:44
Hejsa, skal til at rode med sådan en nas, nu er dr strøm til og netværkskabel til... hvordan får man så adgang til den på sin computer og på sin wd tv f.eks.... kan ikke se den på netværet ligenu.... skal der installeres noget fra synologypå min computer, er monster rookie
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2012 kl. 12:58
Har du kigget i den brugervejledning som Synology har lavet? Det er i hvert fald et godt sted at starte. Spørg så hvis du stadigvæk har problemer efter du har fulgt dem Smile
http://usdl.synology.com/download/ds/QIG/x10-series/DS411j/Syno_QIG_4bay_dan.pdf
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2012 kl. 13:13
jeg er i fuld gang med at kigge, mangler bare cd´en det er der nu rodet bod på, nu skriver den så følgende....
disk ikke registreret kontroller om disken er korrekt tilsluttet til hovedkortet der opstod en fejl under installationen telnet-tjenete på diskstation er aktiveret for at bestemme fejl.
konfigurer din router til at videresende port 23 til diskstation og kontakt synology online support....
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2012 kl. 13:16
Du har selvfølgeligt monteret en harddisk i den og sikret dig at den er tilsluttet korrekt? Angående evt konfiguration af router er det lidt sværere at hjælpe med, men mener ikke jeg selv gjorde noget i routeren for at få min 211 op at køre på netværket, var først da den skulle på internettet at jeg skulle rode lidt rundt.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2012 kl. 13:22
nu fik jeg det ændret men i processesen, fik den( stensikkert mig) fejlet med hensyn til brugernavn og password, nogen der ved om jeg kan resette det ???
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2012 kl. 13:37
sorry slapper lidt af, ser ud til at du nu.. skriver når der er blevet rodet noget mere med det.....
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2012 kl. 14:09
Angående reset af brugernavn og password så er det muligt hvis man holder reset knappen ind i et antal sekunder som jeg selvfølgeligt ikke lige kan huske i hovedet.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu