|
Synology DSM 4.2 beta |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hanzoy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2010 Status: Offline Point: 262 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Januar-2013 kl. 11:41 |
![]() |
|
tommix ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2012 Sted: århus Status: Offline Point: 24 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg har lige fået en ds-213. jeg er rimelig ny i det her, så tør jeg at installere den på min? jeg tænker bare på fejl i beta'en og man ikke kan downgrade den
|
|
mvh tommi
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Beta-udgaven skal du kun bruge, hvis du har lyst og tid til at lege, har "råd" til at miste data og ikke bliver irriteret over en potentiel reinstallation og diverse småbugs i OS'et!
Når det er sagt så plejer beta-udgaverne fra Synology at være ganske udmærkede, men da det ER beta, så er der også en (større) risiko end ved en "officiel" udgave. Har set at der er support for HD-Homerun (DVB-T) - det lyder da lovende - ville elske at kunne bruge NAS'en som TV-server med min HD-Homerun (DVB-C) Men mangler tilsyneladende stadig mulighed for at sync'e flere mapper med CloudStation uden nødvendigvis at lave en bunke shares på NAS'en. Der fungerer ownCloud altså væsentligt bedre. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |