recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Synology DSM 4.2 beta
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Synology DSM 4.2 beta

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hanzoy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Marts-2010
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hanzoy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Synology DSM 4.2 beta
    Sendt: 08-Januar-2013 kl. 11:41
Til info er der en ny beta fra Synology. Spændende nye features må man sige
DSM 4.2 Beta
Til top
tommix Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 30-Oktober-2012
Sted: århus
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tommix Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2013 kl. 14:42
jeg har lige fået en ds-213. jeg er rimelig ny i det her, så tør jeg at installere den på min? jeg tænker bare på fejl i beta'en og man ikke kan downgrade den
mvh tommi
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2013 kl. 18:05
Beta-udgaven skal du kun bruge, hvis du har lyst og tid til at lege, har "råd" til at miste data og ikke bliver irriteret over en potentiel reinstallation og diverse småbugs i OS'et!
Når det er sagt så plejer beta-udgaverne fra Synology at være ganske udmærkede, men da det ER beta, så er der også en (større) risiko end ved en "officiel" udgave.

Har set at der er support for HD-Homerun (DVB-T) - det lyder da lovende - ville elske at kunne bruge NAS'en som TV-server med min HD-Homerun (DVB-C)

Men mangler tilsyneladende stadig mulighed for at sync'e flere mapper med CloudStation uden nødvendigvis at lave en bunke shares på NAS'en. Der fungerer ownCloud altså væsentligt bedre.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu