|
Synology + DVB-C + Lærred som IPTV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Oktober-2016 kl. 13:39 |
Hej med jer
Jeg har sat det meste af formiddagen og ikke blevet meget kloger på hvad man skal vælge i build til at optag og stream ens TV kanaler. Jeg sidder med det lille problem at jeg meget gerne vil streame min kanaler til Biografen, eks når der er forbold eller håndbold, og for den sag skyld en go film man ikke har til at ligge. Jeg har en Synology 1815+, og ved man kan få de her USB tuner man sidde i, og så er man kørene......... Der er bare mange og vælge imellem, krav er der ikke mange af andet HD og mulighd for at optag (evt dual tuner) kunne være lækkert. Har selv i mange år arbejdet med Haupauge igennem Windows MCE, Men idag er jeg på Openelec vogen og XBMC / Synology Setup Forslag på hvad jeg skal kaste penge efter først? Redigeret af Benjamin7 - 16-Oktober-2016 kl. 13:40 |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Benjamin
har ikke tjekket om der er en prækonfig pakke til det, men eftersom TV-headend skulle kunne køre via docker, og nyeste synosoft har support for docker, så skulle du faktisk kunne bruge det. men ville nok hvis det kan lade sig gøre, bruge hdhomerun til kilden i stedet for usb-tuner (det kan selvfølgelig også bruges direkte i openelec! :-))
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |