|
Synology iTunes Server |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-April-2014 kl. 01:15 |
Nu har jeg installeret iTunes server på min Synology og kan også se den på min Mac når jeg åbner iTunes.
Jeg kan også se mine musikfiler. Men hvorfor kan jeg ikke se mine albums i cover mode ? Den viser bare alle mine musikfiler som tekst men ikke tilhørende covers. Er der nogen som kan hjælpe mig :-( |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3849 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej - en iTunes server kan ikke håndtere coverart mm. I bund og grund kan den ikke bruges til det store !
|
|
![]() |
|
![]() |
|
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
Det er da noget crap :-(
Men man kunne jo evt henvise iTunes på computeren til MP3 folderen på NAS'en. Så kommer der cover på osv. Men så en dag hvis jeg formatere min Mac så skal iTunes scanne alle mp3'er igen. Og det tager tid. De må da snart komme med en løsning fra Synology.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Det har da ikke noget med Synoloy at gøre. Det er sådan en iTunes server fungerer. Sådan vil den også fungere hvis du installerer den på f.eks. en iMac.
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3849 |
Ja eller køber enhver anden NAS med indbygget iTunes server.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Gsxr ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 88 |
Hvorfor ikke flytte hele dit itunes bibliotek over på din Nas. Så vil du have cover m.m.
Hele mit itunes bib. ligger på min qnap så det ikke tager plads eller lignende på min pc. Kører rigtig fint |
|
![]() |
|
Hvordan gør du det ?
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6691 |
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Tak for det.
Nu har jeg fulgt den vejledning fra Apple og det fungere fint. Hvis nu min Mac går ned en dag og jeg skal formatere skidtet. Så skal jeg igennem det samme...altså iTunes skal scanne alle mine MP3'er igen....det tager jo mega tid. Kan man gøre andet ?
|
|
![]() |
|
Gsxr ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 88 |
Hvis at du har flyttet hele dit bibliotek over på din nas. Så tager du en kopi af dit itunes på din mac, som du kopier tilbage efter du har formateret din mac. Når du så har geninstalleret itunes hold du alt knappen nede mens du starter itunes så får du mulighed for at vælge bibliotek (vælg din nas).
|
|
![]() |
|
Altså......nu er mit iTunes bibliotek på min Mac tomt. Og iTunes er henvist til min NAS /Volumes/WD RED 1/MP3 Hvad er det jeg skal tage kopi af ?
|
|
![]() |
|
Yes det er tomt på din mac men det bruger stadig nogen af filerne
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |