|
Synology NAS DS212J |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
journalisten ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-November-2008 Sted: Aarhus, Denmark Status: Offline Point: 59 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er kinesisk for mig. Jeg er slet, slet ikke med. I dette tilfælde er jeg som et børnehaveklassebarn, der skal have forklaret noget meget, meget pædagogisk.
Jeg har forsøgt at følge EZ-internet-guiden på Synology's hjemmeside http://www.synology.com/tutorials/how_to_internet.php?lang=dan#t2.1 men allerede ved et af de første trin går det i koks. Første gang valgte jeg at sige "Directly connect to the internet", hvilket jeg så kan se, at guiden ikke vil have. Den vil have, at man vælger "broadband PPPoE", men jeg aner ikke, hvad jeg skal indtaste ved "username" og "password", for intet virker. Og hvad med min gamle profil som valgte "directly connect to the internet"? Kan den slettes?
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
du skal "trough a router" (går udfra du har en router/wireless acces point), men for at ez guiden virker kræver det at den snakker med en kombatibel router, så hvis ikke din router er på listen skal du gøre det manuelt i din router (hvilket jeg også har gjort.. ez guiden har jeg slet ikke brugt)
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
journalisten ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-November-2008 Sted: Aarhus, Denmark Status: Offline Point: 59 |
Hvad er det jeg skal gøre manuelt med min router?
|
|
![]() |
|
Jeg har forsøgt mig lidt ad på portforward.com, men får følgende meddelelse:
The TWG-870 will not allow you to forward enough ports, to run Synology DS211j. You should try using the DMZ portion of this router if it is available. Alternatively you can try switching the router to bridged mode. You will need to contact your ISP to switch to bridged mode, so they can make the required changed on their end.
(212J er ikke med på deres liste, så jeg forsøgte mig med den ældre version)
|
|
![]() |
|
Det skal siges, at jeg har et trådløst Thomson-modem/router fra Stofa. Det er NAS'en sluttet til med et kabel.
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Jeg kender desværre ikke nok til stofanet og pågældene router til at kunne hjælpe, måske andre kan træde til?
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Jeg har fået flg. svar fra Stofa:
"det er ikke muligt med portforwarding. alt der kan åbnes er åbent." Hva' h.... gør jeg nu?
|
|
![]() |
|
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
Du køber et nyt router som du selv kan andre på porte og indstilinger..
|
|
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
|
![]() |
|
Er det virkelig den eneste løsning?
Man kan ikke bare give NAS'en en statisk ip, som man så altid kan skrive i adressefeltet i browseren?
|
|
![]() |
|
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
Hvad der angå IP adrasse så er der noget dit internet udbyder tildeler dig , du kan tilkøbe statisk IP adrasse hos dem , jeg er ikke klar hvad der koster ....
|
|
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1229 |
En mulighed kunne være at melde din Nas til always on, på mine sider på stofa's side og så prøve igen.
Men jeg vil nu også mene at det nemmeste er at sætte en router efter stofa's modem og koble det til på den måde, som der er blevet foreslået.
|
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
|
Joanne.Synology ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2011 Sted: England Status: Offline Point: 7 |
Hi,
If you need technical support please call our office on +1908 587422, alternatively you can call our technical support team via skype using the email address garyking@synology.com Via skype you can either call or chat via message. Kind regards Joanne
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |