recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Synology NAS + DVBLink TVServer + HDHomeRun
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Synology NAS + DVBLink TVServer + HDHomeRun

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
ttppeewee Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-Januar-2006
Status: Offline
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ttppeewee Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2013 kl. 17:28
Håber at I kan hjælpe.
Jeg kan ikke få DVBlink app'en til at vise noget på min iphone eller ipad :(
Og når jeg vil se det via Firefox kan jeg heller ikke åbne kanallerne.

Jeg har en DS 713+, bruger det sidste nye af dsm og dvblink.
Til top
Kjelstrup Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 160
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kjelstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2013 kl. 19:23
DVBlink dur ikke på IOS7 - total skod
Virker godt på de gamle versioner, og virker også på android 4.2.2
DVBlink til de forskellige telefoner kræver en af spiller, for at kunne vise tv, på min android bruger jeg Vplayer. BubbleUPnP er også god til at dele de ting op som du har optaget, i serier osv.
Hov tjekker lige min ipad der virker dbvlink nu.
Men når jeg skal se tv og det jeg har optaget bruger jeg AirPlayer appen som kan købes på app store, den bedste til alt upnp dlna osv
Du kan evt prøve at få din browser til at bruge vlc til at afspille det virker fint her, eller det sw der følger med virker også.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu