|
Synology NAS & Media Server |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-November-2016 kl. 13:36 |
Jeg har nu installeret Media Server på min NAS ds413j .
Men mit Samsung tv & Nvidia Shield kan kun se følgende mapper Photo, Video & Music.......den kan ikke se mine 3 HDD'er. Min Computer kan sagtens se alt indhold fra min NAS og tilgå osv. Er der en der kan hjælpe mig her.....eller linke til en guide.
|
|
![]() |
|
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kort sagt, de mapper du gerne vil tilgå udefra skal være "delte mapper". Hvis du bare opretter "almindelige" mapper i f.eks filestation, vil de ikke være synlige fra dine andre enheder. Redigeret af Dorf - 20-November-2016 kl. 15:33 |
|
![]() |
|
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
Men der står ikke noget om hvordan jeg deler mine hdd'er samt undermapper osv ?
|
|
![]() |
|
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Er usikker på hvad du mener med "hvordan jeg deler mine hdd'er samt undermapper osv". Hvis du opretter en delt mappe der f.eks hedder "Tegnefilm", er du så ikke i stand til at se den på dit tv eller Shield?
Har du DNLA/UPNP slået til og tilladt i firewall? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |