recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Synology NAS til Synology NAS kopiering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSynology NAS til Synology NAS kopiering

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Emne: Synology NAS til Synology NAS kopiering
    Sendt: 08-Februar-2008 kl. 19:18

Nu har jeg købt mig endnu en Synology NAS, (DS207+), og forsøger at lave en backup fra min gamle til den nye via den funktions om hedder Netværksikkerhedsbackup. Jeg kan bare ikke få lortet til at funger.

Begge køre med samme firmware og begge er stort set sat ens op (den gamle er en DS106e).

Men når jeg forsøger at lave en Netværkssikkerhedskopiering fra den ene til anden, så får jeg at vide, at brugernavn eller password er forkert. Og jeg er 200% sikker på, at jeg skriver rigtig brugernavn/password.

Hvad fanden gør jeg galt?

Findes der andre nemme måder at kopiere data fra den ene til den anden?

Til top
Breddam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-December-2006
Sted: 4140 Borup
Point: 2171
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2008 kl. 21:38
Pas!
Det burde være nemt. Det er alt andet med Synology!

Jeg kører selv 'Synology Data 'Replicator II' i en fast rutine, og det fungerer problemløst.

Det undrer mig, at du har problemer, for du kan da læse en manual

Der må altså være en nem løsning.

Jeg vil sige, at den nemme løsning kunne være at fjerne sikkerhed på kildedisken. Måske kunne det hjælpe til en afklaring?

Venligst
Søren
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2008 kl. 22:42

Lige pt. står den og laver kopiering via en pc.. Totalt gakket.. Jeg fik ikke prøvet uden brugernavn/pw, da jeg næsten vil tro det ikke kan passe.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu