recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Synology NAS valg?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Synology NAS valg?

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tstampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2012 kl. 19:13
Tak Hanzoi...

Så fandt jeg vist den Synology-enhed, som passer til mig.

Umiddelbart lækker detalje med DX510, som kan tilsluttes ekstra, men den enhed er heller ikke billig. Men i starten er 2-Bays også nok til mig, når jeg ved, at jeg kan udvide med DX510... Og 2 netværksstik er heller ikke at kimse af.... Big smile

Jeg fandt ikke noget om kamera-muligheden, så man kan tilslutte et overvågningskamera, men det skulle den da også gerne have....

Men mon ikke dette ligger i DSM4.0 som den burde kunne opgraderes til... Jeg læste en artikel fra December 2011 og her var den leveret med DSM3.2....
Med venlig hilsen

Thomas Stampe
Til top
Hanzoy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Marts-2010
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hanzoy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2012 kl. 21:23
Oprindeligt skrevet af Tstampe Tstampe skrev:

Tak Hanzoi...

Så fandt jeg vist den Synology-enhed, som passer til mig.

Umiddelbart lækker detalje med DX510, som kan tilsluttes ekstra, men den enhed er heller ikke billig. Men i starten er 2-Bays også nok til mig, når jeg ved, at jeg kan udvide med DX510... Og 2 netværksstik er heller ikke at kimse af.... Big smile

Jeg fandt ikke noget om kamera-muligheden, så man kan tilslutte et overvågningskamera, men det skulle den da også gerne have....

Men mon ikke dette ligger i DSM4.0 som den burde kunne opgraderes til... Jeg læste en artikel fra December 2011 og her var den leveret med DSM3.2....
Nej 3000 er da også lidt halv pebret Smile . Du kan godt tilslutte overvågnings kamera og der medfølger licens til et kamera, så vidt jeg husker. Hvis du vil have flere tilsluttet skal du købe licens til det. Her på listen kan du se de ip kameraer som Synology understøtter: http://www.synology.com/support/camera.php?lang=dan
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu