|
Synology NAS valg? |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Tstampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak Hanzoi...
Så fandt jeg vist den Synology-enhed, som passer til mig.
Umiddelbart lækker detalje med DX510, som kan tilsluttes ekstra, men den enhed er heller ikke billig. Men i starten er 2-Bays også nok til mig, når jeg ved, at jeg kan udvide med DX510... Og 2 netværksstik er heller ikke at kimse af....
![]() Jeg fandt ikke noget om kamera-muligheden, så man kan tilslutte et overvågningskamera, men det skulle den da også gerne have....
Men mon ikke dette ligger i DSM4.0 som den burde kunne opgraderes til... Jeg læste en artikel fra December 2011 og her var den leveret med DSM3.2....
|
|
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
|
![]() |
|
Hanzoy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2010 Status: Offline Point: 262 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej 3000 er da også lidt halv pebret
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |