|
Synology og firmware-opdatering |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det sker ikke - men skulle det ske, så er det ofte muligt at læse indholdet på ens diske vha en EXT2/EXT3 læser. Data på NAS lagres ofte (hvis ikke altid) i Linux filsystem, som kan læses fra Win XP/7 vha 3.parts software.
|
||
![]() |
||
Blank ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
|
jeg har både en synology 207+ og en 1511+
begge modeller kan ikke opstarte uden harddiske, altså er den lille indbyggede flash kun til firmware, og ikke selve software/web interfacet som ligger på både synology og qnap.. det interface ligger på harddiskene.. når det er sagt, så hár jeg endnu ikke haft problemer med at opdatere nogle af mine nas servere.. |
||
BaaaaaH
|
||
![]() |
||
antilles ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2009 Sted: BallerupDenmark Status: Offline Point: 389 |
|
Nej jeg er ikke sikker... ![]() Jeg opgraderede forresten lige min firmware igen over nettet og det virkede fint :o) Martin
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |