|
synology og windows media center |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BrianKjeldsen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Januar-2014 kl. 20:23 |
Jeg ripper DVD med DVDfab. Disse rip er helt som originalen ingen komprimering og alt er med fra DVDen. Normalt læser windows media center blot disse rip som normale DVD'er. Nu har jeg flyttet det hele over på en Synology DS210+, og det virker ikke helt. Skal selve den delte mappe konfigureres specielt, eller kan det slet ikke lade sig gøre at læse rip fra NAS.
NAS kan også være svær at få til at dukke på i windows media center, men den er altid klar i stifinder. Jeg har windows media center på to computer, og især den en nægter stort set hver gang at se NAS'en. Det er når jeg vil vælge hvor f.eks. film og billeder ligger, at media center ikke får synologyen med.
|
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1253 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad med at mappe den mappe filmene ligger i, således at den optræder som en helt "almindelig" folder i windows?
/ask
|
|
![]() |
|
BrianKjeldsen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
Mappe heder Film og heri har hver film deres egen mappe. I disse mapper ligger Audio_TS og Video_TS mapperne sammen med coverbillede og .dvdid filen
|
|
![]() |
|
problemet er forsvundet. Nu dukker synolgien fint og hurtigt op i wmc og dvd rip vises som de skal. Der har sikkert været en wmc opdatering over natten. Jeg har helle ikke kunnet optage en udsendelse der først har været på pause - det kan man også nu, så et eller andet er der sket.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |