|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() Sendt: 02-Marts-2010 kl. 18:48 |
Der er vist nye modeller på vej fra Synology - jeg har ikke kunnet finde noget helt præcist, men der er en stak billeder på denne hollandske hjemmeside - på billede #6 ser det ud til at der er en DS-110+ og måske en DS-210+ på vej - derudover er der også en DS-410 og en DS-410+ som kan ses på nogle af billederne - ved ikke hvor nye de er, men kan ikke erindre at have hørt om dem før.
Er der nogen der ved noget mere specifikt om de nye modeller - måske endda nogle specifikationer, datoer og priser? |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
apropos hollandsk hjemmeside... synology har nu fået en dansk hjemmeside http://www.synology.dk
og et sted at holde øje med kunne også være http://forum.synology.com/enu/viewforum.php?f=149 Redigeret af rhsin - 02-Marts-2010 kl. 19:09 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Jeg fandt dette billede fra Synology's stand, hvor det ser ud til at der er en DS110+, DS210+, DS710+, DS410, DS410+, DS1010+ og en DX510 på hylden.
![]() |
|
![]() |
|
2ben ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
![]() |
Hej,
Det er helt rigtig. Er netop kommet hjem fra CeBit messen. Gad vide hvad prisen bliver for 410+ modellen.
Mvh. Torben
|
|
![]() |
|
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
![]() |
jeg tænkte allers at bestile DS 209 men nu må jeg heler ser hvad den ny 210+ komer til at koster samt hvad den kan
![]() |
|
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
|
![]() |
|
![]() |
- vel også lidt interessant, hvornår disse modeller kommer på markedet :-)
|
|
![]() |
|
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
![]() |
netop hvis de komer først til næste år så giver der ingen mining med at vente
|
|
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
|
![]() |
|
2ben ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
![]() |
De kommer til April i år. Personligt ville villle jeg også vente - de nye er hurtigere.
Mvh. Torben
|
|
![]() |
|
![]() |
Og de har Wake on Lan.
Mvh. Torben
|
|
![]() |
|
![]() |
Tror prisen bliver den samme som de gamle modeller.
Mvh. Torben
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
det er nok mest på skrivehastighederne forskellen er mest mærkbar på de nye modeller
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
![]() |
den ny model der heder 210+ bliver der erstetning til gammle 209 eller 209+II ..... eller er der tele om hel ny disk i dæres program...
Redigeret af sani - 07-Marts-2010 kl. 21:18 |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |