recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Synology respons efter dvale
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Synology respons efter dvale

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Pade2204 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Maj-2005
Status: Offline
Point: 1049
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pade2204 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Synology respons efter dvale
    Sendt: 23-Marts-2014 kl. 15:14
Hej med jer!

Jeg har en 414 synology nas.

Den fungerer egentlig som den skal, men er alligevel stødt på en lille ting.

Jeg har også en 213j synology.

Min nye 414 er meget længere til at response når den er i dvale. Jeg har en Popcorn Hour (medieafspiller), som mange gange dropper at oprette forbindelse 1. gang, da den ikke når at svare - connecter jeg igen er den der.

Jeg har aldrig oplevet dette med 213'eren.

Er der noget man kan indstille for at få den hurtigere ud af dvale funktionen ?
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2014 kl. 20:27
Der er jo dobbelt så mange diske der skal op og køre. Min 412'er giver også anledning til timeout på min Dune når den vækker den.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pade2204 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2014 kl. 20:29
Er det virkelig rigtigt ?

De 4 harddiske starter vel ikke op efter hinanden?

Jeg mener en computer starter da ikke langsomme grundet mange diske ?
Til top
Hanzoy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Marts-2010
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hanzoy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2014 kl. 22:12
I en synology gør de i hvert fald. Har også selv haft 4 harddiske i mine og hvis den er gået i dvale og skal starte, kan man også tydeligt høre at den nogle gange starter 3-4 harddiske op efter hinanden (nok alt afhængig af hvilken disk dataene ligger på, kunne jeg forestille mig)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pade2204 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2014 kl. 22:14
OK - det troede jeg alligevel ikke.

Nå men, så må man bare vente :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu