|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
![]() |
Dvale virker også hos mig.
Men den indexerer underligt. Feks står Bruce Springsteen under B, mens Rasmus Nøhr står under N. Det er lidt surt at den tager tilfældigt efter for eller efternavn. De fleste er dog efter fornavn. Har I oplevet det? |
|
![]() |
|
Damhus ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 503 |
![]() |
Der er en lille smule rod, men jeg synes ikke det er så galt. Men det er altså en genial lille ting Igår fandt jeg ud af hvor nemt det er at få den til at læse RSS Feeds. Er der et sted i instillingerne hvor jeg kan vælge mellem trådløs og kablet net? Redigeret af Damhus - 12-November-2008 kl. 06:21 |
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
![]() |
Jeg har også tænkt om man vinder noget hastighed ved at køre fastnet fremfor trådløst? Når først den spiller et nummer er det vel ligemeget men hvis det kan give lidt når man scroller etc. ville det være værd at overveje.
|
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
Jeps har oplevet det samme. Er ved at kigge på hvorfor. |
|
![]() |
|
bhaagensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 134 |
![]() |
artistsort-tagget?
|
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
Korrekt :) Havde dog lidt problemer med at finde en tag-editor som kunne fjerne artistsort tags. Endte med at bruge mp3tag og så tilføje %artistsort% som en custom kolonne. Kunne måske være gjort nemmere. |
|
![]() |
|
![]() |
den skal jeg lige have skåret lidt mere ud i pap
![]() Vil det sige jeg skal ind og køre alle igennem en tag editor? |
|
![]() |
|
![]() |
Det kan som sagt sikkert gøres nemmere, men min løsning var:
1. Installer mp3tag og start programmet. 2. Vælg din musik folder og indlæs alle filer. 3. Højreklik øverst i kolonnen og vælg customize: ![]() 4. Tilføj et nyt tag der hedder artistsort: ![]() 5. Sorter nu din musik efter dette tag: ![]() 6. Højreklik på musikken og vælg "extended tag": ![]() 7. Slet alle artistsort tags: ![]() Håber det hjalp lidt :) Mvh Nikolaj Redigeret af NikolajC - 13-November-2008 kl. 20:39 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |