|
Synology står og bipper |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
ab_kallenbach ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juli-2007 Status: Offline Point: 167 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hmmm. Jeg har selv prøvet at udskifte en defekt HDD i min Synology, og der foretog jeg mig ikke andet, end at udskifte den. Derefter gik Synology'en selv igang med at re-etablere (altså kopiere hele disk 2 over på disk 1 og derefter køre videre MED databeskyttelse). Kunne det være det, den er gået i gang med? Det tog for mig (1,5 TB diske) ca. 24 timer...
|
|
Philips 47PFL7008S, Philips Hue, Waoo: Airties 7210, Panasonic Blu-Ray, Onkyo HT-R390, Popcorn Hour A-100, Synology DS415play
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
OP!
Pipper har du fået løst dit problem? ![]() Er der ikke en venlig sjæl med Synology erfaring, der har lyst til at hjælpe pipper?
![]() |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2081 |
Hejsa og tak for opfordringen :-) Jeg fik løst problemet igår, men aner ikke hvordan jeg gjorde. Jeg var nået dertil at jeg bare trykkede løs og var til sidst ligeglad med om jeg mistede mine data. Heldigvis ramte jeg rigtigt og pludselig virkede det som det skulle. Men som sagt kan jeg desværre ikke oplyse om hvordan jeg gjorde. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |