|
Synology USB station 2 el. DS112 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kasperht ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-November-2012 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-November-2012 kl. 18:17 |
Hej "eksperter" :-).
Jeg har en boxee box hvor alle mine film og mit musik og lign. ligger på. Dertil er sat 2 eksterne harddiske (WD elements 2 TB) til, med ekstern strømforsyning. Nu har jeg så hørt om Synologi USB station 2, som jeg ville kunne sætte de 2 til, således at de ikke behøver at stå ved boxee, og således at jeg kan overføre filer dertil/fra uden at skulle sætte computeren dertil :-). Mit spørgsmål er - er det værd at købe DS112 i stedet til ca. 1500 i stedet for den anden til ca. 650? Og kan de begge køre en 1080p blu ray med bitrate på op mod 30-40 m/bit? Og er der ellers andre ting jeg vil savne ved at købe den "billige" løsning? Jeg er også åben for alternativer :-). På forhånd tak! Mvh. Kasperht |
|
![]() |
|
kasperht ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-November-2012 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og hvis DS112 er at foretrække, hvad så med den ift. DS212j? :-). Jeg er ene i lejlighed, og vil primært bruge den til streaming af blu-ray film af højeste kvalitet og så til download/upload via. FTP..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |