recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SynologyDS413j DS Cloud
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SynologyDS413j DS Cloud

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tlj100 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-Marts-2013
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tlj100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SynologyDS413j DS Cloud
    Sendt: 09-Marts-2013 kl. 08:35
Når jeg via. min iphone bruger DS cloud app. beder den om Enhedsnavn som jeg går ud fra er navnet på min telefon, så beder den om Adresse eller QuickConnect-id og her er jeg i tvivl om hvor jeg finder dette..?
Så beder den også om konto og kodeord, her er jeg også i tvivl om hvad jeg skal skrive håber nogle gider hjælpe mig..!
Til top
Hanzoy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Marts-2010
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hanzoy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2013 kl. 13:24
Adresse = LAN ip/WAN ip (gå ind på myip.dk for at tjekke din WAN ip) eller kan også være domæne navn.
QuickConnect-id = Gå ind i CloudStation programmet på din NAS, derinde kan du se dit QuickConnect-id.
Konto og kodeord = Er brugernavnet og kodeordet på den konto du har valgt at aktivere under Privilegier inde i CloudStation programmet på din NAS.

Bruger selv DS Cloud på min computer, fungerer ganske udemærket. Husk at portforwarde port 6690 til din NAS, hvis DS Cloud også skal virke når du ikke befinder dig derhjemme.

Redigeret af Hanzoy - 09-Marts-2013 kl. 13:25
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu